×

دستگیری عامل اسیدپاشی در لاهیجان

  • کد نوشته: 75730
  • ۱۴۰۰-۱۲-۰۴
  • 145 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری عامل اسیدپاشی بر روی سه نفر در این شهرستان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ “حمید محمدی‌نسب” در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، اظهار داشت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ ، مبنی بر وقوع اسیدپاشی در یکی از خیابان‌های شهرستان لاهیجان بلافاصله […]

    دستگیری عامل اسیدپاشی در لاهیجان
  • فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری عامل اسیدپاشی بر روی سه نفر در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ “حمید محمدی‌نسب” در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، اظهار داشت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ ، مبنی بر وقوع اسیدپاشی در یکی از خیابان‌های شهرستان لاهیجان بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

    وی افزود : عامل این حادثه اسیدپاشی مرد ۳۰ ساله‌ای بود که به‌دلیل نزاع و اختلافات خانوادگی اقدام به پاشیدن اسید بر روی صورت دو زن ۳۰ و ۲۲ ساله و پسر بچه ۹ ساله کرده بود.

    فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با اشاره به اینکه عامل این اسیدپاشی در کمتر از یک ساعت توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد خاطرنشان کرد: هر ۳ نفر مصدوم این حادثه برای درمان به بیمارستان منتقل شدند.

    سرهنگ محمدی‌نسب ناتوانی در کنترل عصبانیت و خشم را عامل بسیاری از جرائم جنایی دانست و تصریح کرد: شهروندان باید در مواجهه با  اختلافات خانوادگی و یا زناشویی با صلح و آرامش و از راه‌های معقول و قانونی برای حل مشکلات خود اقدام کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=75730

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *