×

۶۴ پروژه با ۲۱۷ میلیارد تومان اعتبار در انزلی به بهره برداری می رسد

  • کد نوشته: 80844
  • ۱۴۰۱-۰۶-۰۳
  • 108 بازدید
  • ۰
  • فرماندار انزلی گفت که ۶۴ پروژه عمرانی، اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۲۱۷ میلیارد تومان، هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می رسد . به گزارش گیل و دیلم ، محمد پور خوش سعادت امروز چهارشنبه به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران افزود: از مجموع این ۶۴ طرح ، ۲۶ پروژه عمرانی […]

    ۶۴ پروژه با ۲۱۷ میلیارد تومان اعتبار در انزلی به بهره برداری می رسد
  • فرماندار انزلی گفت که ۶۴ پروژه عمرانی، اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۲۱۷ میلیارد تومان، هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می رسد .

    به گزارش گیل و دیلم ، محمد پور خوش سعادت امروز چهارشنبه به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران افزود: از مجموع این ۶۴ طرح ، ۲۶ پروژه عمرانی هستند که در حوزه روستایی به بهره برداری می رسند .

    وی بیان اینکه با افتتاح این پروژه ها برای ۱۷۵ نفر شغل ایجاد می شود ، تصریح کرد : بهره برداری از ۶ پروژه توسعه بندری، پنج مجموعه گردشگری، یک واحد خودکفایی مددجویی کمیته امداد ، یک شرکت تولیدی پالت چوبی، کارخانه بسته بندی حبوبات، ۲۰ پروژه توزیع برق و آسفالت راه روستایی از جمله پروژه هایی هستند که در هفته دولت امسال به بهره برداری خواهد رسید.

    وی در ادامه انتظارات مردم از دولت سیزدهم را بیشتر از دولتهای گذشته اعلام کرد و گفت : خادمان ملت باید تلاش بیشتری کنند و رفتارهای خود را متناسب با شعارهای دولت سیزدهم و در راستای خدمت به مردم و مبارزه با فساد و ایجاد فضایی که مردم بدانند مسئولان در حال خدمت به مردم هستند قرار دهند .

    گلباران مزار شهدا ، دیدار با امام جمعه شهرستان و نشست با رسانه ها از برنامه های اولین روز از هفته دولت شهرستان بندرانزلی بود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=80844

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *