×

آتش بازی خروس‌ها مقابل شگفتی‌ سازها

  • کد نوشته: 3991
  • ۱۳۹۵-۰۴-۱۴
  • 67 بازدید
  • ۰
  • فرانسه میزبان با ارائه یک نمایش درخشان موفق شد به پیروزی پرگل مقابل ایسلند شگفتی ساز دست یابد تا حریف آلمان در نیمه نهایی شود. تیم های فرانسه و ایسلند در مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۱۶ از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه استادو فرانس به مصاف یکدیگر رفتند. بازی از سوی هر دو تیم تهاجمی […]

    آتش بازی خروس‌ها مقابل شگفتی‌ سازها
  • فرانسه میزبان با ارائه یک نمایش درخشان موفق شد به پیروزی پرگل مقابل ایسلند شگفتی ساز دست یابد تا حریف آلمان در نیمه نهایی شود.

    تیم های فرانسه و ایسلند در مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۱۶ از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه استادو فرانس به مصاف یکدیگر رفتند.

    بازی از سوی هر دو تیم تهاجمی آغاز شد و فرانسه پس از اینکه در چند صحنه خطرناک ظاهر شد در دقیقه ۱۳ روی پاس زیبای ماتویدی و توسط ژیرو به گل نخست دست یافت تا با آرامش بیشتری بازی را دنبال کند.

    ایسلند پس از این گل برای به تساوی کشیدن بازی جلو کشید اما این فرانسه بود که در دقیقه ۲۰ روی کرنر ارسالی گریمزن و ضربه سر پرقدرت پوگبا به گل دوم خودش رسید. فرانسه پس از این گل کنترل بازی را در دست گرفت و با پاسکاری های کوتاه نگذاشت ایسلند خطری روی دروازه اش ایجاد کند. شاگردان دشان در دقیقه ۴۱ روی همکاری خوب گریزمن و پایه توسط ستاره وستهام که با پای چپ توپ را به کنج دروازه ایسلند فرستاد به گل سوم دست یافتند.

    این پایان کار نبود و فرانسه در دقیقه ۴۵ از سردگمی بازیکنان ایسلند استفاده کرد و روی پاس ژیرو که گریمزن را با دروازه تک به تک کرد به گل چهارم خودش رسید تا به نخستین تیم در تاریخ یورو تبدیل شود که توانسته در نیمه نخست ۴ گل بثمر برساند.

    ایسلند که پس از دو تعویض خودش در بین دو نیمه برای اعاده حیثیت در نیمه دوم به بازی آمد در دقیقه ۵۶ روی سانتر خوب سیگوردسن و ضربه سیگتورسون توانست یکی از گل های خورده را جبران کند اما شادی هواداران این تیم دیری نپایید و فرانسه تنها سه دقیقه بعد روی ضربه آزاد پایه و ضربه سر ژیرو به گل پنجم خودش هم رسید. دشان پس از این گل تصمیم گرفت ژنیاک را به جای ژیرو که با دو گلش در این بازی در این جام ۳ گله شد به بازی آورد.

    از سرعت بازی پس از گل پنجم فرانسه کاسته شد و بازی بیشتر در میانه زمین دنبال شد. کوشیلنی که در صورت دریافت کارت زرد بازی در نیمه نهایی را از دست می داد در دقیقه ۷۲ جای خودش را به مانگالا داد. ایسلند در این دقایق بیشتر از گلزنی به فکر حفظ نتیجه بود تا شکست سنگین تری را تجربه نکند. این تیم در دقایق پایانی رفته رفته جلو کشید و در دقیقه ۸۴ با ضربه سر بیارناسون روی سانتر ارسالی اسکولاسون به گل دوم خودش رسید تا اختلاف کاهش یابد.

    ایسلند از بی انگیزگی بازیکنان فرانسه برای گلزنی استفاده کرد و به حملات خودش ادامه داد و در چند صحنه هم خطرناک ظاهر شد اما این بازی پرگل در نهایت با برتری تیم میزبان به پایان رسید تا این تیم پنج شنبه شب در نیمه نهایی به مصاف آلمان برود. در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی چهارشنبه شب تیم پرتغال به مصاف ولز می رود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=3991

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *