×

آسمان گیلان تا اواسط هفته آینده نیمه ابری همراه با بارش پراکنده باران است

  • کد نوشته: 13607
  • ۱۳۹۵-۱۲-۲۷
  • 84 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان تا اواسط هفته آینده، نیمه ابری تا ابری، همراه با بارش پراکنده باران است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مازیار غلامی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت تناوبی توده هوای ناپایدار در منطقه است که بر این اساس […]

    آسمان گیلان تا اواسط هفته آینده نیمه ابری همراه با بارش پراکنده باران است
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان تا اواسط هفته آینده، نیمه ابری تا ابری، همراه با بارش پراکنده باران است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مازیار غلامی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت تناوبی توده هوای ناپایدار در منطقه است که بر این اساس ابرناکی و مه آلود بودن هوا، بعضی ساعت ها بارندگی و وزش باد تا اواسط هفته آینده مورد انتظار می باشد.
    وی آسمان امروز گیلان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بعضی ساعت ها بارندگی بویژه طی عصر و شب نواحی جنوب شرقی عنوان و برای فردا (جمعه) نیز آسمان استان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بعضی ساعت ها بارش پراکنده باران، بعضی نقاط کاهش ابر پیش بینی کرد.
    غلامی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را با ۲۴ درجه مربوط به منجیل و رودبار و کمینه دما را با چهار درجه مربوط به ماسوله عنوان کرد.
    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: بیشینه و کمینه دمای رشت نیز در شبانه روز گذشته به ترتیب ۱۴ و ۱۰ درجه ثبت شده است.
    منبع:ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13607

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *