×

آلبانی ایستگاه آخر منافقین

  • کد نوشته: 2687
  • ۱۳۹۵-۰۳-۲۵
  • 72 بازدید
  • ۰
  • جمالی در واکنش به آمادگی آلبانی برای پذیرش اعضای گروهک منافقین:تطمیع مالی آلبانی از سوی آمریکا برای پذیرش اجباری منافقین/آلبانی ایستگاه آخر منافقین می‌شود عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: کشور آلبانی یک کشور محروم و ضعیف در شرق اروپا و حوزه بالکان است و آمریکایی ها عملا برای انتقال منافقین به […]

    آلبانی ایستگاه آخر منافقین
  • جمالی در واکنش به آمادگی آلبانی برای پذیرش اعضای گروهک منافقین:تطمیع مالی آلبانی از سوی آمریکا برای پذیرش اجباری منافقین/آلبانی ایستگاه آخر منافقین می‌شود

    عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: کشور آلبانی یک کشور محروم و ضعیف در شرق اروپا و حوزه بالکان است و آمریکایی ها عملا برای انتقال منافقین به این کشور، دولت آلبانی را تطمیع مالی کردند.

    تطمیع مالی آلبانی از سوی آمریکا برای پذیرش اجباری منافقین/آلبانی ایستگاه آخر منافقین می‌شود.

    محمدجواد جمالی نوبندگانی  در واکنش به اعلام آمادگی دولت آلبانی برای پذیرفتن حدود دو هزار نفر از اعضای گروهک منافقین، گفت: اعضای گروهک منافقین پس از سال ۶۰، برای اجرای اهدافشان علیه جمهوری اسلامی، در کشور عراق مستقر شدند و در آن زمان مورد حمایت کامل صدام و کشورهای غربی بودند.

    نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بعد از شکست منافقین در عملیات مرصاد و نابودی حکومت بعث در عراق، اعضای این گروه طی چند سال مورد حمایت نیروهای نظامی آمریکایی قرار داشتند که به دنبال اتفاقات صورت گرفته در این کشور به ویژه فشار دولت قانون عراق، منافقین را به پایگاه لیبرتی منتقل کردند.

    وی افزود: در چند سال اخیر کشورهای غربی اقدامات حمایتی بسیاری را برای منافقین به ویژه خارج کردن اسم این گروهک از لیست گروه های تروریستی صورت دادند، اما چون این گروهک خاصیت خود را برای غرب به خصوص در حوزه نظامی از دست داده، آمریکا کشور آلبانی را برای استقرار منافقین تعیین کرد.

    جمالی ادامه داد: کشور آلبانی یک کشور محروم و ضعیف در شرق اروپا و حوزه بالکان است و آمریکایی ها عملا برای انتقال منافقین به این کشور، دولت آلبانی را تطمیع مالی کردند.

    این نماینده مردم در مجلس نهم، با اعلام اینکه قطعا آلبانی، گورستان منافقین خواهد بود، تصریح کرد: به طور حتم هیچ کشوری نمی خواهد ننگ حضور منافقین در سرزمین خود را بپذیرد، از این رو آلبانی آخرین مقصد این گروهک تروریستی خواهد بود.

    دولت آلبانی به تازگی اعلام کرد، این کشور آمادگی پذیرفتن ۱۹۰۰ نفر از اعضای گروهک مخالفان ایران(گروهک تروریستی منافقین) را که هم‌اکنون در اردوگاه های عراق به سر می‌برند.

     

    منبع:خانه ملت

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=2687

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *