×

اختصاصی گیل و دیلم:بیانیه روز جهانی قدس رسانه حزب الله گیلان

  • کد نوشته: 3794
  • ۱۳۹۵-۰۴-۱۰
  • 74 بازدید
  • ۰
  • بیانیه روز جهانی قدس رسانه حزب الله گیلان بسم الله الرحمن الرحیم سبحان الذی اسری بعبده لیلاً من المسجد الحرام الی المسجد الاقصی الذی بارکنا حوله لنریه من آیاتنا انه هوالسمیع البصیر پاک و منزه است خدائی که بندهاش را در یک شب از مسجد الحرام به مسجداقصی که گرداگردش را پر برکت ساختیم برد، […]

    اختصاصی گیل و دیلم:بیانیه روز جهانی قدس رسانه حزب الله گیلان
  • بیانیه روز جهانی قدس رسانه حزب الله گیلان

    بسم الله الرحمن الرحیم

    سبحان الذی اسری بعبده لیلاً من المسجد الحرام الی المسجد الاقصی الذی بارکنا حوله لنریه من آیاتنا انه هوالسمیع البصیر

    پاک و منزه است خدائی که بندهاش را در یک شب از مسجد الحرام به مسجداقصی که گرداگردش را پر برکت ساختیم برد، تا آیات خود را به او نشان دهیم او شنوا و بیناست.

    روز جهانی قدس، روز حمایت از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین و روز فریاد آزادی قدس شریف از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی است. بر خلاف ادعا و آرزوی واهی و خام سیاست‌بازان خبیث رژیم صهیونیستی، این رژیم محکوم به زوال است.روز قدس روز انزجار و ابراز تنفر از رژیمی است که همچون لانه عنکبوت بر پایه‌هایی سست بنا شده و محکوم به زوال است.ابتکار حکیمانه امام راحل در نامگذاری این روز تمام تلاش‌های این رژیم اشغالگر و جبهه استکبار را در کم رنگ کردن و به حاشیه راندن جنایات سیاست بازان این رژیم در منطقه و جهان را ناکام گذاشت و موجب تقویت آرمان‌های فلسطین به عنوان قطعه‌ای جداناشدنی از جهان اسلام شد. امت حزب الله وهمیشه در صحنه گیلان با گرامی داشت روز جهانی قدس وشرکت در راهپیمایی این روز از عموم ملت شهیدپرور و همیشه در صحنه ایران اسلامی وهم استانی های غیوردعوت میکند با تاسی به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با حضور یکپارچه خود با آرمان‌های قدس شریف تجدید میثاق نموده و حمایت همه جانبه خود را از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین به جهانیان اعلام داریم.     وسلام علینا وعلی عبادالله الصالحین .

     

    ?مهدی حسین پور?

     

    رسانه حزب الله گیلان .

     

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=3794

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *