×

ادامه بارندگی و ابرناکی آسمان در گیلان تا اوایل هفته آینده

  • کد نوشته: 13906
  • ۱۳۹۶-۰۱-۰۳
  • 91 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه ابرناکی، وزش باد و بارندگی در استان تا اوایل هفته پیش رو خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، مازیار غلامی روز پنجشنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت جوی ناپایدار در منطقه است که بر این اساس مه […]

    ادامه بارندگی و ابرناکی آسمان در گیلان تا اوایل هفته آینده
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه ابرناکی، وزش باد و بارندگی در استان تا اوایل هفته پیش رو خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، مازیار غلامی روز پنجشنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت جوی ناپایدار در منطقه است که بر این اساس مه آلود بودن هوا، بارندگی، وزش باد و ارتفاعات احتمال بارش برف پیش بینی می شود.

    وی آسمان امروز گیلان را ابری و مه آلود، بارندگی ، گاهی وزش باد و ارتفاعات احتمال بارش برف عنوان و برای فردا (جمعه) نیز آسمان را ابری و مه آلود، در بعضی نقاط بارندگی، گاهی وزش باد، اواخر وقت با کاهش ناپایداری و ارتفاعات احتمال بارش برف پیش بینی کرد.
    غلامی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را با ۱۸ درجه مربوط به منجیل و کمینه دما را با ۲درجه مربوط به دیلمان و ارتفاعات جنوب شرقی استان ذکر کرد.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: بیشینه و کمینه دمای رشت نیز در شبانه روز گذشته به ترتیب ۱۴ و هشت درجه ثبت شده است.
    وی اضافه کرد: بیشترین میزان بارش باران در استان طی شبانه روز گذشته با ۸.۶ میلیمتر مربوط به بندرانزلی بوده و در ایستگاه هواشناسی فرودگاه رشت نیز بارش ۴.۷ میلیمتر باران ثبت شده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13906

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *