×

استاندار گیلان؛ گام‌های مطلوبی برای اشتغال در گیلان برداشته شده است

  • کد نوشته: 9774
  • ۱۳۹۵-۱۱-۰۴
  • 155 بازدید
  • ۰
  • استاندار گیلان گفت:با تلاش‌های صورت گرفته نرخ بیکاری در استان از ۱۵.۶ به ۹.۶کاهش یافته است.البته این به معنای رفع کامل مشکل اشتغال نیست. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم محمدعلی نجفی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار صومعه‌سرا که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت آتش‌نشانان در حادثه […]

    استاندار گیلان؛  گام‌های مطلوبی برای اشتغال در گیلان برداشته شده است
  • استاندار گیلان گفت:با تلاش‌های صورت گرفته نرخ بیکاری در استان از ۱۵.۶ به ۹.۶کاهش یافته است.البته این به معنای رفع کامل مشکل اشتغال نیست.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم محمدعلی نجفی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار صومعه‌سرا که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت آتش‌نشانان در حادثه پلاسکو و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد:افزایش شاخص‌های بهره‌مندی در این شهرستان نشان از موفقیت و تعامل و همکاری همگان است.

    وی به تلاش‌های دشمن برای ضربه زدن به کشور و نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز با هجمه‌های بزرگی در قالب‌های مختلفی با عناوین ناهنجاری‌های اجتماعی و آسیب‌های اجتماعی مواجه هستیم که اندیشه، پیگیری و تعامل برای مقابله با آن نیاز است.

    نجفی با بیان اینکه نظام و دولت وارث این بخش‌ها است و باید در آن حضور داشته باشد،خاطرنشان کرد:ما نیازمند وحدت هستیم. وحدتی که هر روز در کلام امام راحل و امروز در کلام مقام معظم رهبری شنیده می‌شود.

    وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری و ریاست جمهور مبنی بر اینکه«ما جامعه دو قطبی نداریم» تصریح کرد: همه باید با هم پشت سر رهبری گام برداریم.

    نجفی با بیان اینکه آمار و ارقام‌ها گویای کسب موفقیت در سال‌های اخیر است، ابراز کرد: این شهرستان در حوزه کشاورزی، تسطیح اراضی، صنوبرکاری توفقیات خوبی را کسب کرده است.

    وی از افتتاح دو کارخانه بزرگ سلولزی در بحث ام‌دی‌اف و فیبر با سرمایه‌گذاری بیش از هزار میلیاردی در گیلان خبر داد و افزود: همواره ظرفیت سرمایه‌گذاری در بخش صنوبر، درخت‌کاری در استان و شهرستان وجود دارد.

    نجفی با بیان اینکه خوشبختانه در زمینه صادرات گیلان و شهرستان صومعه‌سرا توفیقات خوبی را کسب کرده است، ابراز کرد: جایگاه گیلان از نظر صادرات از میانگین کشوری بالاتر است.

    وی با بیان اینکه خوشبختانه اقدامات خوبی در زمینه اشتغال و اقتصاد طی سه سال و نیم اخیر صورت گرفته است،گفت: با تلاش‌های صورت گرفته نرخ بیکاری در استان از ۱۵.۶ به ۹.۶کاهش یافته است. البته این به معنای رفع کامل مشکل اشتغال نیست.

    استاندار گیلان در پایان با بیان اینکه خدمت به مردم بالاترین نعمت است،اظهار کرد:خدمات‌رسانی شایسته وظیفه همه مسئولین است. مسئولیت ماندگار نبوده و باید از این فرصت بهره برد. ارائه خدمات شایسته به مردم زمینه‌ساز تعالی و پیشرفت است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم در پایان این جلسه دکتر حسین اسماعیل‌پور فرماندار سابق صومعه‌سرا تودیع و مهندس علی فتح‌اللهی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان منصوب شد/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=9774

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *