×

استاندار گیلان: بدهکاران بانکی زیر ۱۰۰ میلیون تومان به بانک های عامل مراجعه کنند

  • کد نوشته: 12003
  • ۱۳۹۵-۱۲-۰۳
  • 115 بازدید
  • ۰
  • استاندار گیلان گفت: لازم است بدهکاران بانکی که زیر ۱۰۰ میلیون تومان بدهی دارند حداکثر قبل از پایان سال به بانکهای عامل مراجعه کنند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، دکتر محمدعلی نجفی در نشست شورای هماهنگی بانک های استان، گفت: برابر دستورالعمل ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در راستای اجرای ماده ۲ […]

    استاندار گیلان:  بدهکاران بانکی زیر ۱۰۰ میلیون تومان به بانک های عامل مراجعه کنند
  • استاندار گیلان گفت: لازم است بدهکاران بانکی که زیر ۱۰۰ میلیون تومان بدهی دارند حداکثر قبل از پایان سال به بانکهای عامل مراجعه کنند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، دکتر محمدعلی نجفی در نشست شورای هماهنگی بانک های استان، گفت: برابر دستورالعمل ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در راستای اجرای ماده ۲ آئین نامه تبصره ۳۵ قانون بودجه سال جاری، بدهکاران بانکی که تسهیلات آنها کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان باشد در صورت پرداخت اصل بدهی تا پایان اسفند ماه از بخشودگی سود و جرایم آن برخوردار خواهند شد.

    وی ادامه داد: تولیدکنندگان، صنعتگران، دست اندرکاران بخش کشاورزی بویژه گلخانه داران و چایکاران، خسارت دیدگان ناشی از حوادث غیر مترقبه و دریافت کنندگان وام مسکن روستایی می توانند از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

    استاندار گیلان ادامه داد: لازم است بدهکاران بانکی که زیر ۱۰۰ میلیون تومان بدهی دارند حداکثر قبل از پایان سال به بانکهای عامل مراجعه و نسبت به پرداخت اصل بدهی اقدام کنند تا از مزایای این قانون استفاده نمایند.

    وی تاکید کرد: هر شخص فقط برای یک فقره از تسهیلات دریافتی می تواند از این مزایا بهره مند شود.

    نجفی با بیان اینکه برآوردها نشان می دهد حدود ۱۰۰ هزار نفر در گیلان می توانند از این فرصت بسیار خوب که دولت فراهم کرده بهره ببرند، متذکر شد: حدود ۵۰ هزار نفر از افراد واجد شرایط مربوط به بدهکاران بانک کشاورزی هستند.

    استاندار گیلان افزود: ابلاغیه بانک مرکزی به مدیران عامل بانک های ملی، صادرات، تجارت، ملت، سپه، توسعه تعاون، صنعت و معدن، توسعه صادرات، رفاه و کشاورزی ارسال شده است.

    وی با بیان اینکه استفاده از این فرصت بسیار خوب در صورت آمادگی دو طرفه‌ی بانک ها و مشتریان انجام می شود گفت: رسما اعلام می کنم بانکهای عامل استان، آمادگی کامل برای اجرای تبصره ۳۵ قانون بودجه سال ۱۳۹۵ و دستورالعمل ابلاغی بانک مرکزی را دارند و مردم از این فرصت بهره بگیرند.

    نجفی تاکید کرد: همانگونه که بانکهای استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید موفق عمل کردند و آمادگی داشتند در اجرای این ابلاغیه هم آماده هستند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=12003

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *