×

استاندار گیلان: برخی با عینک دودی به خدمات دولت نگاه می‌کنند

  • کد نوشته: 9755
  • ۱۳۹۵-۱۱-۰۳
  • 123 بازدید
  • ۰
  • استاندار گیلان گفت: برخی چشم‌های خود را به روی تلاش‌ها می‌بندند و یا عینک دودی به چشم می‌زنند و نمی‌خواهند خدمات را ببینند که البته آنها را به خدا واگذار می‌کنیم. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم محمدعلی نجفی عصر امروز در جلسه تودیع فرماندار و معارفه سرپرست فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: نظام […]

    استاندار گیلان: برخی با عینک دودی به خدمات دولت نگاه می‌کنند
  • استاندار گیلان گفت: برخی چشم‌های خود را به روی تلاش‌ها می‌بندند و یا عینک دودی به چشم می‌زنند و نمی‌خواهند خدمات را ببینند که البته آنها را به خدا واگذار می‌کنیم.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم محمدعلی نجفی عصر امروز در جلسه تودیع فرماندار و معارفه سرپرست فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: نظام و انقلاب امانتی بر گردن ماست و وظیفه داریم با تمام توان برای اعتلای آن تلاش کنیم.

    وی خدمات‌رسانی در شهرستان و منطقه را فراتر از یک قوه دانست و تصریح کرد: همه خادمان نظام در امر خدمت‌رسانی سهیم هستند.

    استاندار گیلان با بیان اینکه کسانی که چشم‌های خود را در برابر خدمات بسته‌اند به خدا واگذار می‌کنیم، افزود: تمام توفیقاتی که دولت به دست آورده، برای نظام مقدس اسلامی ایران ثبت می‌شود.

    وی وظیفه فرماندار در شهرستان را خطیر خواند و گفت: وضعیت خدمات‌رسانی به صومعه‌سرا مطلوب بوده و کسب چنین توفیقاتی در حوزه صنعتی، خدماتی، کشاورزی، تولیدی و … نشان‌دهنده تعامل و همکاری بسیار خوب همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوده که بدون تلاش دسته‌جمعی امکان تحقق نداشت.

    نجفی با بیان اینکه حق مردم ما بیشتر از این است و ما به مردم بدهکاریم، ادامه داد: منتی برای ارائه خدمات نداریم و فرصت خدمت به مردم محدود است.

    وی درباره برخی ناملایمات و بی‌انصافی‌ها در زمینه عملکرد دولت تدبیر و امید بیان کرد: گاهی برخی چشم‌های خود را در برابر تلاش‌ها می‌بندند یا عینک دودی به چشم می‌زنند و نمی‌خواهند خدمات را ببینند که البته آنها را به خدا واگذار می‌کنیم.

    استاندار گیلان انتقاد سازنده را پذیرفتنی خواند و خاطرنشان کرد: باید سعی شود اخلاق رعایت شود و اگر اخلاق را از این انقلاب بگیریم چیزی برای آن باقی نمی‌ماند.

    وی یادآور شد: با توجه به شیطنت‌ها و توطئه‌هایی که آن سوی مرزها علیه کشورمان انجام می‌شود باید وحدت خود را حفظ کنیم و جامعه را دو قطبی نکنیم و همگان پشت سر رهبری به تکالیف و وظایف خود عمل کرده و اهداف نظام را دنبال کنند.

    نجفی تجهیز و اصلاح اراضی و صنوبر کاری در صومعه‌سرا از مهم‌ترین اقدام‌های این حوزه عنوان کرد و گفت: دو کارخانه بزرگ سلولزی با اعتباری بالغ بر یک‌هزار میلیارد تومان افتتاح می‌شود و هر چه در این حوزه سرمایه‌گذاری کنیم باز هم کم است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم در جلسه مذکور از تلاش حسین اسماعیل‌پور فرماندار صومعه‌سرا قدردانی و علی فتح‌اللهی به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان منصوب شد.

    اسماعیل‌پور به عنوان سرپرست فرمانداری فومن منصوب شد./فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=9755

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *