×

استاندار گیلان تأکید کرد: استفاده مدیران از تشکل‌های غیر دولتی برای ریشه‌کنی اعتیاد

  • کد نوشته: 13258
  • ۱۳۹۵-۱۲-۲۲
  • 119 بازدید
  • ۰
  • استاندار گیلان گفت: تمام مدیران باید مناسب با حیطه دولتی و کاری خود و استفاده از تشکل‌های غیر دولتی با جدیت و همت والا برای ریشه‌کنی اعتیاد تلاش کنند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» محمدعلی نجفی عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان با اشاره به تلاش‌های بسیار برای […]

    استاندار گیلان تأکید کرد: استفاده مدیران از تشکل‌های غیر دولتی برای ریشه‌کنی اعتیاد
  • استاندار گیلان گفت: تمام مدیران باید مناسب با حیطه دولتی و کاری خود و استفاده از تشکل‌های غیر دولتی با جدیت و همت والا برای ریشه‌کنی اعتیاد تلاش کنند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» محمدعلی نجفی عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان با اشاره به تلاش‌های بسیار برای ایجاد فرصت‌های شغلی در کارگروه اشتغال گیلان اظهار کرد: اگر جوانی که برای او اشتغال ایجاد شد، به دلایل مختلف درگیر اعتیاد و مواد مخدر شود تمام تلاش‌ها و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در این زمینه بی‌فایده است.

    وی به خطر بلای خانمان‌سوز اعتیاد برای هر کدام از شهروندان اشاره کرد و افزود: تمام مدیران دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر باید مناسب با حیطه دولتی و کاری خود در بخش‌های مختلف حقوقی و قضایی، فرهنگی، پیشگیری، درمان و حمایت‌های اجتماعی، مقابله با عرضه و استفاده از تشکل‌های غیر دولتی با جدیت و همت والا برای ریشه‌کنی اعتیاد تلاش کنند.

    استاندار گیلان تصریح کرد: افزایش کشفیات مواد مخدر در کشور نشان می‌دهد همت بلندی در راستای مبارزه با مواد مخدر در کشور وجود دارد.
    منبع:فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13258

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *