×

استاندار گیلان عنوان کرد: حمایت و پشتیبانی دولت از مراکز خیریه

  • کد نوشته: 14007
  • ۱۳۹۶-۰۱-۰۴
  • 109 بازدید
  • ۰
  • استاندار گیلان گفت: با حمایت و پشتیبانی که توسط دولت از موسسات خیریه می شود، این اقدام خداپسندانه باید ترویج پیدا کند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، دکتر محمدعلی نجفی در دیدار عیدانه با کودکان مرکز شبانه روزی خیریه سرای نصیر لاهیجان، در فضایی صمیمی و سرشار از محبت با اهدای گل و […]

    استاندار گیلان عنوان کرد:  حمایت و پشتیبانی دولت از مراکز خیریه
  • استاندار گیلان گفت: با حمایت و پشتیبانی که توسط دولت از موسسات خیریه می شود، این اقدام خداپسندانه باید ترویج پیدا کند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، دکتر محمدعلی نجفی در دیدار عیدانه با کودکان مرکز شبانه روزی خیریه سرای نصیر لاهیجان، در فضایی صمیمی و سرشار از محبت با اهدای گل و هدیه به کودکان بی سرپرست، افزود: خدمت به اعتلای فرزندانی که به دلایلی از مهر والدین بی نصیب مانده و از امکانات مالی محروم هستند بسیار ستودنی است.

    وی تشکیل چنین مراکزی را بر پایه اندیشه خیرخواهانه عنوان کرد و گفت: با پشتیبانی و حمایتی که از چنین موسسات خیریه ای توسط دولت انجام می گیرد این اقدام خداپسندانه باید ترویج پیدا کند.

    استاندار گیلان گفت: خیرانی که توان خدمت به چنین اقشار محروم جامعه را دارند با اقدام خود انگیزه ای برای دیگر خیران باشد.

    نماینده عالی دولت در گیلان یکی از اقدامات مثبت شکل گرفته در این مرکز را هدایت نوجوانان در مسیر کسب حرفه های مختلف در کنار تحصیل دانست و افزود: تمهید مقدمات اشتغال این عزیزان از طریق حرفه آموزی از سنین پایین اقدامی آینده نگرانه و بسیار مثبت است.

    وی همچنین از مردم شریف استان خواست تا در ایام عید بیشتر به این مراکز سر بزنند.

    نجفی از پرسنل زحمتکش این مرکز نیز که با خدمات خالصانه خود مسیر را برای رشد و تعالی کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بد سرپرست هموار می کنند قدردانی کرد.

    به گزارش گیل و دیلم، مرکز شبانه‌روزی خیریه سرای نصیر لاهیجان در حال حاضر ۱۸ نفر از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست در این مرکز نگهداری می شوند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14007

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *