×

استاندار گیلان: مدیران در صورت بارش برف نباید غافلگیر شوند/ لزوم تامین آرد و سوخت

  • کد نوشته: 85126
  • ۱۴۰۱-۱۰-۱۸
  • 57 بازدید
  • ۰
  • استاندار گیلان، با یادآوری بارش های سنگین برف سال های گذشته در استان با تاکید بر اینکه مدیران در صورت بارش برف نباید غافلگیر شوند، اظهار کرد: یکی از مسائل جدی در جریان این بارش ها در آن زمان غافلگیری مدیران بود. به گزارش گیل و دیلم ، اسدالله عباسی امروز، ۱۸ دی ماه در […]

  • استاندار گیلان، با یادآوری بارش های سنگین برف سال های گذشته در استان با تاکید بر اینکه مدیران در صورت بارش برف نباید غافلگیر شوند، اظهار کرد: یکی از مسائل جدی در جریان این بارش ها در آن زمان غافلگیری مدیران بود.

    به گزارش گیل و دیلم ، اسدالله عباسی امروز، ۱۸ دی ماه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان گیلان، با تاکید بر لزوم صرفه‌جویی انرژی در استان از مردم خواست به توصیه‌های ادارات گاز و شرکت برق در مدیریت مصرف توجه کنند تا زمستان امسال را هم با کمترین قطعی و مشکل و به خوبی سپری کنیم.

    وی با بیان اینکه مصرف گاز به طور غیرعادی افزایش یافته است؛ حال آنکه در هفته های گذشته در استان چندان برودت هوا نداشتیم، اظهار کرد: همه مردم و دستگاه‌ها لازم است همکاری برای صرفه‌جویی انرژی را داشته باشند.

    استاندار گیلان اظهار کرد: بارش برف و باران به ویژه در نقاط کوهستانی به دلیل حفظ ذخایر آبی در بالادست را نعمت الهی می دانیم ولی در جلگه باید تلاش کنیم تا تبدیل به نقمت نشود.

    عباسی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر ورود سامانه سرد و بارشی به استان و بارش برف در ارتفاعات و مخلوط برف و باران یا برف در جلگه تاکید کرد: مسافران سفر آخر هفته خود به گیلان را لغو کنند و به تعویض بیاندازند.

    وی ادامه داد: در این رابطه پلیس راه از طرق مختلف اطلاع رسانی کند تا با توجه به برودت هوای سرد مشکلی برای مسافران در طول مسیرها ایجاد نشود.

    استاندار گیلان در ادامه با تاکید بر ضرورت پرهیز از ترددهای غیرضرور در مناطق مختلف گیلان اظهار کرد: در صورت مسدود شدن راه‌ها در امدادرسانی دچار مشکل خواهیم شد؛ چه بسا ارائه خدمات امدادی امکان پذیر نباشد، باید برای همه این موارد آماده باشیم و همه این موارد در نظر گرفته و تدبیر شود.

    نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر ضرورت آمادگی همه دستگاه ها برای خدمات رسانی احتمالی با توجه به بارش برف و باران در استان عنوان کرد: سال‌های گذشته تجربه تلخ و شیرین برف را داشتیم؛ از این‌رو باید پیشگیری های لازم در همه بخش‌ها انجام شود.

    وی انسجام و وحدت دستگاه ها و مدیران برای خدمات رسانی در صورت بارش برف را ضرورتی جدی خواند و خاطر نشان کرد: اگر همکاری و هماهنگی در کارها نباشد حتی در صورت برخورداری از همه امکانات، تجهیزات و ناوگان خودرویی مورد نیاز باز هم دچار مشکل خواهیم شد.

    عباسی، با یادآوری بارش های سنگین برف سال های گذشته در استان با تاکید بر اینکه مدیران در صورت بارش برف نباید غافلگیر شوند، اظهار کرد: یکی از مسائل جدی در جریان این بارش ها در آن زمان غافلگیری مدیران بود؛ از این رو آمادگی همه جانبه همه دستگاه‌ها ضروری است.

    وی با بیان اینکه همه دستگاه ها مرخصی‌ها و ماموریت‌های خارج استان خود را باید از امروز تا اطلاع ثانوی لغو کنند، اضافه کرد: تمامی مسئولان از جمله فرمانداران و مدیران دستگاه های خدمات رسان و امدادی در محل ماموریت خود حضور داشته باشند.

    استاندار گیلان با تاکید بر تامین آرد مورد نیاز برای نانوایی‌ها و سوخت جایگزین و عدم مشکل در این زمینه با برنامه ریزی انجام شده، اضافه کرد: هشدارهای لازم در بخش صیادی و دریانوردی، بنگاه ها و واحدهای تولیدی، مرغداری‌ها و گلخانه‌ها از سوی دستگاه‌های مربوطه ارائه شود

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=85126

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *