×

استعفای حسین داداشی رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات گیلان +جزئیات

  • کد نوشته: 5433
  • ۱۳۹۵-۰۶-۱۷
  • 94 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی گیل و دیلم؛به نقل از استان خبر دلیل این استعفا در جلسه فوق‌العاده خانه مطبوعات طبق ابلاغ مدیرعامل در روز شنبه ۲۰ شهریورماه جاری عنوان می‌شود. گفتنی است که زمزمه استعفای وی از دو ماه گذشته در محافل رسانه‌ای مطرح بود و به خاطر برگزاری مراسم روز خبرنگار به تعویق افتاد […]

    استعفای حسین داداشی رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات گیلان +جزئیات
  • به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی گیل و دیلم؛به نقل از استان خبر دلیل این استعفا در جلسه فوق‌العاده خانه مطبوعات طبق ابلاغ مدیرعامل در روز شنبه ۲۰ شهریورماه جاری عنوان می‌شود.

    گفتنی است که زمزمه استعفای وی از دو ماه گذشته در محافل رسانه‌ای مطرح بود و به خاطر برگزاری مراسم روز خبرنگار به تعویق افتاد و شنیده شده که داداشی به دلیل رفتارهای یک شخص، استعفای خود را ارائه داده که صحت یا سقم آن در دست بررسی است.

    بر طبق اساسنامه در صورت استعفای یکی از اعضای هیئت‌مدیره، عضو علی‌البدل جایگزین خواهد شد و در صورت پذیرفته شدن این استعفا طاهره ریحانی به جمع اعضا هیئت‌مدیره خانه مطبوعات گیلان می‌پیوندد.

    از طرفی شنیده شده علی کریمی پاشاکی هم قصد ارائه استعفا در جلسه روز شنبه دارد و در این صورت با استعفای دو نفر از هیئت‌مدیره خانه مطبوعات گیلان به تعطیلی کشیده خواهد شد تا مجمع برگزاری انتخابات را انجام بدهد.

    همچنین سامری یکی از بازرسان خانه مطبوعات نیز لحظاتی پیش از طریق انتشار مطلب در فضای مجازی استعفا داد.

    اولین مجمع خانه مطبوعات در سال ۷۶ در مجتمع فرهنگی هنری سردار جنگل امین الضرب تشکیل گردید. مؤسس و اولین عضو خانه مطبوعات گیلان حسین داداشی بوده و تاکنون در همه دوره‌های خانه مطبوعات حضور داشته است.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=5433

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *