×

در جلسه شورای شهر رشت ؛ استیضاح شهردار اعلام وصول و کمک یک میلیارد تومانی به باشگاه سپیدرود تصویب شد

  • کد نوشته: 9369
  • ۱۳۹۵-۱۰-۲۶
  • 116 بازدید
  • ۰
  • در یکصد و هفتاد و دومین جلسه صحن علنی شورای شهر رشت استیضاح شهردار رشت اعلام وصول و کمک یک میلیارد تومانی به باشگاه سپیدرود رشت تصویب شد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم مسعود کاظمی ظهر امروز در یکصد و هفتاد و دومین جلسه صحن علنی شورای شهر رشت ضمن تسلیت درگذشت آیت […]

    در جلسه شورای شهر رشت ؛ استیضاح شهردار اعلام وصول و کمک یک میلیارد تومانی به باشگاه سپیدرود تصویب شد
  • در یکصد و هفتاد و دومین جلسه صحن علنی شورای شهر رشت استیضاح شهردار رشت اعلام وصول و کمک یک میلیارد تومانی به باشگاه سپیدرود رشت تصویب شد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم مسعود کاظمی ظهر امروز در یکصد و هفتاد و دومین جلسه صحن علنی شورای شهر رشت ضمن تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: ۲۶ دی ماه سالروز فرار شاه خائن است فراری که سقوط شاه را حتمی کرد و انقلاب اسلامی یک ماه پس از این روز به پیروزی رسید.

    وی شهردار رشت را به پرداخت به موقع حقوق کارگران و پاکبانان موظف کرد و گفت: پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی در معابر اصلی از سرعت خوبی برخوردار نیست و شهردار رشت در این مورد به پیمانکاران اخطار دهد و حقوق شهروندان را مد نظر قرار دهد.

    دیگر عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه اظهار داشت: حدود ۴ ماه است بازرسان خطوط تاکسیرانی حقوق خود را دریافت نکرده‌اند در حالی‌ که مدیرعامل تاکسیرانی در مصاحبه‌های خود به پرداخت حقوق آنها تاکید کرده بود.

    رجبی ویسرودی با بیان اینکه استاندار گیلان در مورد تأخیر حقوق کارگران شهرداری صحبت کرده بود بیان کرد: حرف استاندار باید لازم الاجراء باشد و یکی از معضلات شهر ما عدم احترام به بزرگتر است.

    وی با اشاره به نامه سرگشاده شهردار رشت به مدیرکل صدا و سیما و استاندار گیلان عنوان کرد: شهردار رشت عریضه نویس‌های استیجاره‌ای دارد که علیه استاندار گیلان وارد عمل شده و مطالب ضد و نقیضی را منتشر می‌کنند.

    عضو شورای شهر رشت بخشی از مشکلات شهر رشت را ناشی از به‌کارگیری نیروهای غیرمتخصص دانست و بیان کرد: بسیاری از نیروهای متخصص در رشت بیکار هستند و اکثر محصولاتی که به استان وارد می‌شود از استان‌های همجوار است.

    رجبی ویسرودی عنوان کرد: شهردار رشت در صفحه اینستاگرام خود گفته است که اگر رجبی ویسرودی عوارض ساختمانی را پرداخت می‌کرد مشکل چاله‌های شهر حل می‌شد.

    محمود باقری خطیبانی, دیگر عضو شورای شهر رشت نیز در این جلسه اظهار کرد: چرا بدهی ۲۵۰ میلیارد تومانی عده‌ای از شهروندان عمدتاً دانه درشت که باید صرف آبادانی شهر می‌شد وصول نشده است.

    وی خطاب به شهردار رشت گفت: اقلیت دلواپس مخالف اقتصاد مقاومتی و ضد توسعه‌ای که با دروغ سیستماتیک اتهام ناروای انحراف بودجه ۳۰۰ درصدی در پروژه پیاده راه را به مدیریت شهری نسبت می‌دهند را معرفی کنید.

    فاطمه شیرزاد سخنگوی شورای شهر رشت نیز در این جلسه در مورد لایحه کمک یک میلیارد تومانی به باشگاه سپیدرود اظهار کرد: از اردیبهشت ماه به بعد هیج پرداختی به بازیکنان سپیدرود انجام نشده است و با پرداخت کمک مالی به این تیم موافقم.

    حسین کارگرنیا عضو شورای شهر رشت نیز در این جلسه در مورد لایحه کمک یک میلیارد تومانی به سپیدورد اظهار داشت: در ابتدا باید بحث تملک سپیدرود مشخص شود و بعد کمک مالی به آن انجام شود و به نظر من کمک به سپیدرود هزینه اضافی است.

    رضا رسولی رئیس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای شهر رشت نیز در این جلسه اظهار کرد: با لایحه کمک یک میلیارد تومانی به سپیدرود مخالف هستم و شهرداری که در پرداخت حقوق کارگران خود ناتوان است قطعاً این یک میلیارد تومان را نمی‌تواند پرداخت کند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم در این جلسه استیضاح شهردار با ۶ امضا اعلام وصول شد و یکشنبه آینده سوم بهمن ماه جلسه استیضاح شهردار رشت برگزار می‌شود.

    در این جلسه لایحه کمک یک میلیارد تومانی به باشگاه سپیدرود نیز تصویب شد./تسنیم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=9369

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *