×

اغاز ساخت اولین پیست اتومبیلرانی استان گیلان

  • کد نوشته: 5230
  • ۱۳۹۵-۰۶-۰۸
  • 92 بازدید
  • ۰
  •  مراسم کلنگ زنی احداث اولین پیست اتومبیلرانی و موتورسواری استان گیلان، شامگاه یکشنبه با حضور رئیس فدراسیون در رشت برگزار شد. به گزارش ایرنا، در مراسم کلنگ زنی اولین پیست اتومبیلرانی و موتورسواری گیلان در رشت، محمود صیدانلود رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری کشور، محسن واحدی رئیس این هیات در گیلان، سید عیسی مهدوی فرماندار […]

    اغاز ساخت اولین پیست  اتومبیلرانی استان گیلان
  •  مراسم کلنگ زنی احداث اولین پیست اتومبیلرانی و موتورسواری استان گیلان، شامگاه یکشنبه با حضور رئیس فدراسیون در رشت برگزار شد.

    به گزارش ایرنا، در مراسم کلنگ زنی اولین پیست اتومبیلرانی و موتورسواری گیلان در رشت، محمود صیدانلود رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری کشور، محسن واحدی رئیس این هیات در گیلان، سید عیسی مهدوی فرماندار رشت و مسئولان اداره ورزش و جوانان استان گیلان حضور داشتند.

    رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری گیلان در مراسم کلنگ زنی این پیست گفت: این مجموعه طی سه فاز احداث خواهد شد که برای فاز اول آن حدود ۳۰ میلیارد ریال هزینه پیش بینی شده است.

    محسن واحدی ادامه داد: این پیست در زمینی به مساحت ۹ هکتار در مجموعه ورزشی سردار جنگل شهرستان رشت احداث خواهد شد که علاوه بر پیست اتومبیلرانی و موتورسواری، سایر امکانات رفاهی نیز در آن احداث خواهد شد.

    او که به عنوان نماینده بخش خصوصی سرمایه‌گذاری این مجموعه را برعهده گرفته، اظهار کرد: این زمین متعلق به اداره ورزش و جوانان گیلان است که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی این پیست در آن احداث خواهد شد.
    واحدی همچنین گفت: با احداث این پیست، می‌توانیم رقابت‌های مهم اتومبیلرانی و موتورسواری قهرمانی کشور و همچنین مسابقات بین‌المللی و قهرمانی آسیا را در آن برگزار کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=5230

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *