×

افتتاح پروژه‌های دهه فجر تا اسفند ادامه دارد

  • کد نوشته: 11479
  • ۱۳۹۵-۱۱-۲۷
  • 58 بازدید
  • ۰
  • فرماندار رودسر گفت:افتتاح پروژه‌ها در سطح شهرستان محدود به دهه فجر نمی شود و تا اوایل اسفند ادامه دارد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،امیر جانبازی رودسری در جلسه فرمانداری این شهرستان خدمت به مردم را از الطاف خداوند دانست و گفت:مدیران شهرستانی نسبت به رفع مشکلات مردم پیش از پیش تلاش کنند. وی […]

    افتتاح پروژه‌های دهه فجر تا اسفند ادامه دارد
  • فرماندار رودسر گفت:افتتاح پروژه‌ها در سطح شهرستان محدود به دهه فجر نمی شود و تا اوایل اسفند ادامه دارد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،امیر جانبازی رودسری در جلسه فرمانداری این شهرستان خدمت به مردم را از الطاف خداوند دانست و گفت:مدیران شهرستانی نسبت به رفع مشکلات مردم پیش از پیش تلاش کنند.

    وی اضافه‌کرد:مدیران این شهرستان از فرزندان همین منطقه و از خادمین به مردم هستند و افتتاح پروژه ها در سطح شهرستان محدود به دهه فجر نمی شود و تا اوایل اسفند ادامه دارد.

    *۹۸درصد مطالبات چایکاران پرداخت شد

    جانبازی در ادامه به روند اجرای سایت نفتی سردار جنگل اشاره کرد و گفت:روند کاری سایت نفتی سردار جنگل در حال انجام است و با دریافت گزارش زیست محیطی ادامه می‌یابد.

    فرماندار شهرستان رودسر خاطرنشان‌کرد: ۹۸ درصد مطالبات چایکاران پرداخت شده است.

    وی تصریح کرد:چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای طرح تحول سلامت هزینه می‌شود که شش میلیون نفر از دفترچه بیمه سلامت در سطح کشور بهره‌مند شده‌اند.

    *مشکلات مردم رودسر کاهش یافته است

    جانبازی در این دیدار مردمی گفت:ملاقات مردمی می‌تواند برای مردم قوت قلبی باشد تا مسئولین را در کنار خود و درصدد پیگیری و رفع مشکلات خود همراه بدانند.

    فرماندار رودسر افزود:خرسندیم نسبت به گذشته شرایط بهتر شده است و مشکلات مردم تا حدودی کاهش یافته است و این بهبودی را حاصل اقدامات ارزنده دولت تدبیر و امید می‌دانیم.

    وی ادامه داد:پیگیری آنی مدیران شهرستانی نسبت به مواردی که اعلام می شود روند کار را تسریع می بخشد و امید را در مردم پرورش می دهد.

    جانبازی گفت:خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید مردم را نسبت به رفع مشکلاتشان امیدوار ساخته است و هیچ نعمتی فراتر از این برای مسئولان که در حقیقت خدمتگزار مردم هستند،نیست.
    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=11479

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *