×

اقدام به خودسوزی طلبکار شهرداری رودسر/ شهردار حاضر به ملاقات نشد!

  • کد نوشته: 7806
  • ۱۳۹۵-۰۹-۱۳
  • 92 بازدید
  • ۰
  • صبح امروز فردی برای دریافت مطالباتش به شهرداری رودسر مراجعه کرد اما با عدم پذیرش از سوی شهردار مواجه شد، این فرد که از این وضعیت عصبانی بود در همان شهرداری و در حالی که چند تن از اعضای شورای شهر در محل حاضر بودند اقدام به ریختن بنزین به روی خود کرد. اقدام وی با واکنش حاضران در […]

    اقدام به خودسوزی طلبکار شهرداری رودسر/ شهردار حاضر به ملاقات نشد!
  • صبح امروز فردی برای دریافت مطالباتش به شهرداری رودسر مراجعه کرد اما با عدم پذیرش از سوی شهردار مواجه شد، این فرد که از این وضعیت عصبانی بود در همان شهرداری و در حالی که چند تن از اعضای شورای شهر در محل حاضر بودند اقدام به ریختن بنزین به روی خود کرد.

    اقدام وی با واکنش حاضران در محل مواجه شد و افراد حاضر به هر شکل سعی در منصرف کردن این فرد از خودسوزی کردند تا در نهایت وی از تصمیم خود پشیمان شد.

    وی به خبرنگار کاسپین گفت: «بنده برادر شهید، جانباز جنگ تحمیلی و بازنشسته شهرداری رودسر هستم که مبلغی حدود ۹۰ میلیون تومان از شهرداری رودسر طلبکارم، پیش از این چند بار به شهرداری مراجعه کرده بودم و هربار با جواب رد شهردار مواجه می شدم، از این رو سه شنبه گذشته نزد اعضای شورای شهر رفتم، آن ها هم به من جواب رد دادند و گفتند که موضع مربوط به شهرداری است و ربطی به آن ها ندارد.

    امروز حوالی ساعت ۱۰ صبح به شهرداری رودسر رفتم تا با شهردار گفتگو کنم اما شهردار حتی حاضر به ملاقات بامن نشد و دستور داد من را به شهرداری راه ندهند، این اقدامات باعث شد عصبانی شوم و دست به آن اقدام بزنم.»

    منبع: خبرگزاری بین المللی کاسپین

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=7806

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *