×

انتصابات جدید در هیات عالی انتخابات شوراهای اسلامی استان گیلان/فرماندار سابق لاهیجان قائم مقام دبیر اجرائی شد

  • کد نوشته: 12496
  • ۱۳۹۵-۱۲-۱۱
  • 145 بازدید
  • ۰
  • انتصابات جدید در هیات عالی انتخابات شوراهای اسلامی استان گیلان اعضای هیات عالی عالی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای گیلان، انتخاب شدند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی هیأت عالی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای گیلان، پس از تشکیل […]

    انتصابات جدید در هیات عالی انتخابات شوراهای اسلامی استان گیلان/فرماندار سابق لاهیجان قائم مقام دبیر اجرائی شد
  • انتصابات جدید در هیات عالی انتخابات شوراهای اسلامی استان گیلان اعضای هیات عالی عالی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای گیلان، انتخاب شدند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی هیأت عالی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای گیلان، پس از تشکیل و آغاز به کاراین هیات در استانداری گیلان، دبیر عالی هیات از انتصاب ۴ پست بر اساس ساختار تشکیلاتی آن خبرداد.

    در همین راستا و پیرو دستورالعمل ابلاغی از طرف هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی کشور و بنا بر پیشنهاد اسماعیل عبدالهی دبیر اجرایی و سخنگوی هیات عالی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات استان گیلان، با حکم محمد مهدی افتخاری، «احمد آقایی»، فرماندار اسبق لاهیجان به عنوان قائم مقام دبیر اجرایی هیات منصوب شد. همچنین حمزه کامران زاده، علیرضا سحرخیز و نیز خانم سارا علی محمدی به عنوان اعضای کمیته حقوقی و سید علیرضا باکی هاشمی به عنوان مدیر روابط عمومی هیات استان، منصوب شدند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=12496

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *