×

انتقاد فاطمه سعیدی از وزیر آموزش و پرورش: آقای فانی کدام یک از برنامه‌هایتان محقق شده است؟

  • کد نوشته: 5096
  • ۱۳۹۵-۰۵-۳۱
  • 182 بازدید
  • ۰
  • عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش‌وتحقیقات، گفت: خوب است آقای وزیر آموزش و پرورش به مردم بگوید؛ کدام یک از برنامه‌هایی که به واسطه آن‌ها رای اعتماد گرفته‌ محقق شده است؟ به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، فاطمه سعیدی با بیان اینکه محورهای استیضاح آقای فانی در مجلس دهم که همراه و همسو دولت یازدهم […]

    انتقاد فاطمه سعیدی از وزیر آموزش و پرورش: آقای فانی کدام یک از برنامه‌هایتان محقق شده است؟
  • عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش‌وتحقیقات، گفت: خوب است آقای وزیر آموزش و پرورش به مردم بگوید؛ کدام یک از برنامه‌هایی که به واسطه آن‌ها رای اعتماد گرفته‌ محقق شده است؟

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، فاطمه سعیدی با بیان اینکه محورهای استیضاح آقای فانی در مجلس دهم که همراه و همسو دولت یازدهم است؛ همان محورهایی است که در مجلس نهم مطرح شده بود، گفت: این مهم نشان می‌دهد پشت استیضاح مطرح شده، انگیزه‌های سیاسی وجود ندارد.

    نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی همچنین خطاب به وزیر آموزش و پرورش، گفت: هدف همه ما کمک به فرهنگیان کشور است اما هرقدر که برنامه‌های روز اول شما را مطالعه می‌کنیم، متوجه می‌شویم بعد از ۳ سال هنوز نمی‌توان نمره قبولی به وزارت آموزش و پرورش داد.

    عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه بدنه وزارت آموزش و پرورش خسته و فرسوده است، گفت: این عدم تحرک و پویایی در سطح ستادی نمی‌تواند کارایی لازم را داشته باشد و باید فکر عاجلی به حال آن شود.

    منبع:خانه ملت

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=5096

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *