×

انداختن همه تقصیرها به گردن شهرداری جفا درحق این دستگاه است

  • کد نوشته: 10829
  • ۱۳۹۵-۱۱-۱۸
  • 145 بازدید
  • ۰
  • عضو دیگر کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر رشت گفت: با امکانات فرسوده‌ای که شهرداری در اختیار دارد انداختن همه تقصیرها به گردن شهرداری جفا درحق این دستگاه است . به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، محمدحسین واثق کارگرنیا در جلسه کمیسیون در جلسه کمیسیون ترافیک و حمل‌ونقل شورای شهر رشت که با حضور […]

    انداختن همه تقصیرها به گردن شهرداری جفا درحق این دستگاه است
  • عضو دیگر کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر رشت گفت: با امکانات فرسوده‌ای که شهرداری در اختیار دارد انداختن همه تقصیرها به گردن شهرداری جفا درحق این دستگاه است .

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، محمدحسین واثق کارگرنیا در جلسه کمیسیون در جلسه کمیسیون ترافیک و حمل‌ونقل شورای شهر رشت که با حضور شهرداران مناطق و سازمانهای شهرداری رشت در راستای بررسی چگونگی مدیریت روزهای برفی رشت برگزار شد،اظهار کرد: وظیفه مدیریت بحران یکپارچه کردن همه دستگاه‌ها است.‌

    کارگرنیا افزود:بنده ماشین‌های نهادهای دولتی باهدف کمک به بهبود وضعیت شهر در روز پنج‌شنبه در خیابان‌های شهر ندیدم،درحالی‌که در سال‌های گذشته ماشین‌های ادارات برای جابجایی مردم درصحنه حاضر بودند.

    وی ادامه داد: با امکانات فرسوده‌ای که شهرداری در اختیار دارد انداختن همه تقصیرها به گردن شهرداری جفا درحق این دستگاه است و این نگاه سبب کاهش انگیزه در خدمت‌رسانی می‌شود.

    *مدیریت شهری نباید انتظار داشته باشد که تشکر کنیم

    حاجی پور رئیس شورای شهرستان رشت نیز در این جلسه گفت: در این بحران همه با هم نبودند و انرژی که باید صرف رفع بحران می شد برای پیدا کردن مقصر به هدر رفت.

    وی با بیان خسته نباشید به مجموعه شهرداری گفت:شما نباید فراموش کنید که وظیفه تان را انجام داده اید و اصلا نباید انتظار داشته باشید که از شما تشکر کنیم زیرا شهرداری مستقیم از پول مردم حقوق می گیرد بر این اساس وظیفه شما دو چندان است.

    حاجی پور با بیان اینکه ما شورای شهر هستیم نه شورای شهرداری رشت و می توانیم از همه دستگاه ها انتقاد کنیم، اظهار کرد: از شرکت گاز تشکر می کنم زیرا اگر گاز قطع می شد فاجع رخ می داد.

    وی با اشاره به اینکه مردم بهترین داور هستند، گفت: بهتر است خدمت رسانی در بحران را به آراء عمومی بگذارید تا مردم شما را قضاوت کنند.

    رئیس شورای شهرستان رشت گفت: من ثابت قدم را در کارهای اجرایی قبول دارم و او را فردی باهوش می دانم اما از او انتظار دارم شجاعانه از مردم عذرخواهی کند.

    حاجی پور با بیان اینکه شهر رشت نیاز به خرید ماشین آلات برف روب ندارد،گفت: باید در ابتدای سال با بخش خصوصی قرارداد ببنیدم.

    عضو شورای شهر رشت گفت: خدا را شاهد میگیرم که همه هر چه می توانستند انجام دادند بنده هم از همه مردم به خاطر کاستی ها عذر خواهی میکنم و امیدوارم بتوانیم کاری کنیم که مردم از برف لذت ببرند.

    *باید خودزنی نکنیم و اگر انتقادی وجود دارد در خودمان مدیریت کنیم

    سیدرضا موسوی روزان، عضو شورای شهر رشت نیز در این جلسه گفت: اعضای شورا و شهرداری از یک خانواده هستند و باید دقت کنیم که خودزنی نکنیم و اگر انتقادی وجود دارد در خودمان مدیریت کنیم.

    وی افزود: ما باید ببینیم چه میزان انتظارات مردم را توانستیم برآورده کنیم و برای استفاده از توانمندی های مردمی چکار کرده ایم .

    روزان ادامه داد: نباید در مقابل نظرات مردم ایستادگی کنیم زیرا باعث مقابله به مثل کردن و ایستادگی در مقابل نظرات مردم سبب تخریب چهره ما می شود.

    این عضو شورا اظهار کرد:ما می توانیم به مدیریت خود اعتماد کنیم زیرا توان ما به گونه ای است که برف های سنگین تر و شرایط سخت تری را تجربه کرده ایم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=10829

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *