×

اهدای لوح تقدیر در همایش بزرگ HSE به اداره گاز شهرستان لاهیجان و رودبنه

  • کد نوشته: 11501
  • ۱۳۹۵-۱۱-۲۷
  • 194 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، امروز در همایش بزرگ HSE، مهندس یوسفی پور رئیس امور HSE شرکت ملی گاز ایران با دادن لوح از زحمات مهندس حیدری نژاد رئیس اداره گاز شهرستان لاهیجان قدردانی کردند. در متن این لوح آمده است: به پاس خدمات شایسته و تلاش های ارزنده جنابعالی و همکاران محترم آن […]

    اهدای لوح تقدیر در همایش بزرگ HSE به اداره گاز شهرستان لاهیجان و رودبنه
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، امروز در همایش بزرگ HSE، مهندس یوسفی پور رئیس امور HSE شرکت ملی گاز ایران با دادن لوح از زحمات مهندس حیدری نژاد رئیس اداره گاز شهرستان لاهیجان قدردانی کردند.

    در متن این لوح آمده است: به پاس خدمات شایسته و تلاش های ارزنده جنابعالی و همکاران محترم آن اداره در راستای اهداف شرکت در حوزه HSE به ویژه رعایت فرهنگ، اصول و مقررات HSE در بخش توسعه و نگهداری تاسیسات و شبکه و مدیریت مناسب بحران در حوزه کاری آن شهرستان ها که موجبات جلوگیری از بروز حوادث جانی،مالی،زیست محیطی گشته بنابه پیشنهاد HSE شرکت به عنوان اداره برتر در بین ادارات گاز استان گیلان برگزیده و به کسب لوح تقدیر نایل می شوید.

    بدینوسیله از اهتمام جنابعالی و همکاران آن اداره در حصول این موفقیت تشکر و قدردانی نموده و اطمینان دارد در آینده نیز همچنان به صورت مستمر در حفظ و ارتقای روز افزون آن تلاش خود را مبذول خواهید داشت.

    لازم به ذکر است که HSE حرف اول کلمات Health ( بهداشت ) ، Safety ( ایمنی ) و Environment ( محیط زیست ) است که متولی و عهده دار کلیه مسائل مربوط به بهداشت کار ، صنعتی و محیط ، ایمنی و آتش نشانی و محیط زیست می باشد . فلسفه HSE در صنعت نفت، درراستای توسعه پایدار و کرامت انسان از طریق نگاهی سیستماتیک و مرتبط با عوامل مختلف بهداشت، ایمنی و محیط زیست صنعت نفت در زندگی انسان رشد و توسعه همه جانبه کشور اهمیت ویژه ای را ایفا می کند. این فلسفه و نگرش، استراتژی به حداقل رساندن اثرات نا مطلوب صنعت بر محیط و افزایش اثرات مطلوب آنها با تأمین ایمنی همه جانبه کلیه کارکنان و همکاران سازمان، تجهیزات و تاسیسات، به صفر رساندن حوادث و آسیبها از طریق حذف شرایط نا ایمن و ارتقاء سلامت افراد، ایمنی و محیط زیست در کلیه سطوح سازمان و حفاظت از محیط زیست به عنوان سرمایه بشریت را دنبال می کند. مقوله های بهداشت، ایمنی و محیط زیست بطور جداگانه در طی سالهای متمادی در صنعت نفت مطرح بوده است، اما نگاه امروز نگاهی نو، سیستماتیک و همه جانبه تحت یک مدیریت واحد میباشد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=11501

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *