×

ایتالیای کونته ۲ لاروخا صفر

  • کد نوشته: 3658
  • ۱۳۹۵-۰۴-۰۷
  • 157 بازدید
  • ۰
  • ایتالیا با ارائه یک نمایش درخشان و کم نقص موفق شد رقیب قدیمی خودش را کنار بزند تا حریف آلمان در مرحله یک چهارم نهایی شود. تیم های ایتالیا و اسپانیا در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۰۱۶ از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه استادوفرانس به مصاف یکدیگر رفتند. ایتالیا بازی را بهتر شروع کرد و […]

    ایتالیای کونته ۲  لاروخا صفر
  • ایتالیا با ارائه یک نمایش درخشان و کم نقص موفق شد رقیب قدیمی خودش را کنار بزند تا حریف آلمان در مرحله یک چهارم نهایی شود.

    تیم های ایتالیا و اسپانیا در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۰۱۶ از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه استادوفرانس به مصاف یکدیگر رفتند.

    ایتالیا بازی را بهتر شروع کرد و در همان دقیقه ۹ روی ضربه آزاد ارسالی فلورنزی صاحب یک موقعیت مناسب شد اما ده خیا با یک عکس العمل تماشایی ضربه سر پله را مهار کرد. شاگردان کونته تنها دو دقیقه بعد بار دیگر تا آستانه گلزنی پیش رفتند اما ده خیا با یک واکنش عالی ضربه برگردان زیبای جاکرینی را مهار کرد تا بار دیگر تیمش را نجات دهد.

    بازی در ادامه با برتری ایتالیا و سردرگمی بازیکنان اسپانیا ادامه پیدا کرد. ایتالیا در دقیقه ۲۴ روی یک ضد حمله سریع بار دیگر صاحب موقعیت مناسب شد اما ضربه سر دی شیلیو با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت. راموس در دقیقه ۳۰ نزدیک بود روی سانتر ارسالی فلورنزی دروازه تیم خودش را باز کند اما توپ از بالای دروازه به کرنر رفت. شاگردان کونته که کاملا از حریف خودشان برتر بودند سرانجام در دقیقه ۳۳ مزد برتری خودشان را گرفتند و توسط کیه لینی که روی اشتباه ده خیا پس از مهار ضربه آزاد ادر توپ را به جلوی بازیکنان ایتالیا انداخت به گل رسیدند.

    اسپانیا برای جبران گل خورده جلو کشید اما این ایتالیا بود که در دقیقه ۴۴ تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت اما ده خیا با یک واکنش خوب شوت جاکرینی از پشت محوطه جریمه را به بیرون فرستاد. نیمه نخست در نهایت با همان یک گل و برتری قاطعانه ایتالیا به پایان رسید.

    نیمه دوم در حالی شروع شد که آدوریز به جای نولیتو به بازی آمد. اسپانیا در همان ابتدا روی کرنر ارسالی صاحب موقعیت خوبی شد اما ضربه سر موراتا را بوفون به راحتی مهار کرد. ایتالیا پس از ورود موتا به جای ده روسی صاحب یک موعیت عالی شد اما ده خیا در موقعیت تک به تک ضربه ادر را مهار کرد تا بار دیگر ناجی تیمش شود. بازی در ادامه با حفظ توپ اسپانیا و فشار این تیم روی دروازه ایتالیا که روی ضد حملات خطرناک نشان می داد دنبال شد.

    اسپانیا با به بازی آمدن وازکز به جای موراتا رفته رفته فشار حملات خودش را بیشتر کرد و در دقیقه ۷۵ روی ضربه والی زیبای اینیستا می توانست به گل برسد اما بوفون مانع از گلزنی او شد. بوفون تنها دو دقیقه بعد بار دیگر با مهار شوت محکم پیکه مانع از باز شدن دروازه اش شد.

    پدرو در دقیقه ۸۰ به جای آدوریز که مصدوم شد به بازی آمد و از آن طرف هم اینسینه به جای ادر به بازی آمد. اسپانیا در آخرین دقایق فشار خودش را بیشتر کرد و در دقیقه ۹۰ صاحب جدی ترین موقعیت خودش شد اما بوفون شوت پیکه که جلو کشیده بود را با یک عکس العمل عالی مهار کرد. ایتالیا در دقیقه ۹۲ روی یک ضد حمله سریع روی پاس دارمیان که در آخرین لحظات به بازی آمده بود و توسط پله به گل دوم خودش هم دست یافت تا مزد بازی خوبش را بگیرد.

    این بازی در نهایت با برتری دو گل لاجوردی پوشان به پایان رسید با کنار زدن مدافع عنوان قهرمانی حریف آلمان در مرحله یک چهارم نهایی شوند.

    با این نتیجه اسپانیا که سه دوره متوالی قهرمانی را در یورو ۲۰۰۸، جام جهانی ۲۰۱۰ و یورو ۲۰۱۲ تجربه کرده بود در دفاع از هر دو عنوان خود در جهان و اروپا ناکام ماند و پرونده نسل طلایی این تیم با شکست در جام جهانی ۲۰۱۴ و یورو ۲۰۱۶ بسته شد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=3658

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *