×

بادگرم و بارش برف در گیلان

  • کد نوشته: 11460
  • ۱۳۹۵-۱۱-۲۷
  • 123 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی گیلان گفت: از اواخر وقت امروز شاهد وزش باد گرم در استان هستیم و در نهایت پنجشنبه و جمعه بارش برف پیش بینی می شود. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مازیار غلامی گفت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار سامانه کم فشار در منطقه است. […]

    بادگرم و بارش برف در گیلان
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی گیلان گفت: از اواخر وقت امروز شاهد وزش باد گرم در استان هستیم و در نهایت پنجشنبه و جمعه بارش برف پیش بینی می شود.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مازیار غلامی گفت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار سامانه کم فشار در منطقه است. بر این اساس در بعضی نقاط بویژه ارتفاعات و دامنه ها وزش باد گرم(گاهی شدید) پیش بینی می شود.

    وی ادامه داد: همچنین گاهی (صبح و شب) با شمالی شدن جریانات سطح زمین، پدیده مه در پاره ای از نقاط دور از انتظار نیست.

    غلامی اضافه کرد:طی روزهای پنجشنبه و جمعه با عبور هوای ناپایدار از منطقه، شرایط برای افزایش ابر، وزش باد(گاهی شدید)، مه آلود بودن هوا، بارندگی، احتمال رعد و برق و تگرگ و نیز کاهش دما و در مناطق مرتفع بارش برف مهیا است.

    وی تاکید کرد: هوای گیلان برای روز چهارشنبه نیمه ابری تا ابری و مه آلود در بعضی ساعات بارندگی و وزش باد، کاهش نسبی دما و برای روز پنجشنبه نیز نیمه ابری تا ابری و مه آلود در بعضی ساعات بارش پراکنده و وزش باد، عصر و شب کاهش ابر پیش بینی می شود.
    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=11460

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *