×

بازدید رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از دانشکده دندانپزشکی رشت

  • کد نوشته: 6573
  • ۱۳۹۵-۰۷-۱۷
  • 90 بازدید
  • ۰
  • به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی :رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، صبح امروز (شنبه )۱۷ مهر ۹۵ از مرکز دانشکده دندانپزشکی گیلان بازدید به عمل آورد و در جمع مسئولان و اساتید این دانشکده ، مسائل و مشکلات موجود را مورد بررسی قرارداد. دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک با عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن […]

    بازدید رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از دانشکده دندانپزشکی رشت
  • به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی :رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، صبح امروز (شنبه )۱۷ مهر ۹۵ از مرکز دانشکده دندانپزشکی گیلان بازدید به عمل آورد و در جمع مسئولان و اساتید این دانشکده ، مسائل و مشکلات موجود را مورد بررسی قرارداد.

    دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک با عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و همچنین تسلیت به مناسبت درگذشت دکتر جلیل خادمی فقدان ایشان را برای جامعه دندانپزشکان استان بسیار تاسف بار دانست.

    در ادامه ایشان با اشاره به جایگاه و اهمیت دانشکده دندانپزشکی گفت:اگر این دانشکده شکل گرفته و امروزه به این جایگاه رسیده حاصل تلاش کسانی بود که دغدغه این کار را داشتند و با توجه به ظرفیت ها و پتانسیلی که این دانشکده دارد لازم است که با تلاش هر چه بیشتر به بالاترین نتیجه رشد و بالندگی و ثمردهی برسد

    ایشان با تاکید به این نکته که دچار عمل زدگی نشویم افزود : بعنوان مثال اگر میخواهیم کلینیک ویژه درامد بیشتری داشته باشد باید بدانیم این درامد را در کجا هزینه خواهیم کرد. باید بدانیم به کدام سمت و سو قدم برمیداریم .

    در ادامه رئیس دانشکده دندانپزشکی دکتر حمیدرضا ذاکرجعفری و همچنین معاون آموزشی دکتر صفا متوسلی به بیان مشکلات موجود در دانشکده از جمله اصلاح چارت سازمانی ، نیروی طرحی ، مشکلات کلینیک تخصصی دندانپزشکی ، واحد بین الملل پردیس و … پرداختند.

    گفتنی است دکتر یوسف زاده چابک و هیئت همراه از بخش های مختلف آموزشی و درمانی دانشکده بازدید بعمل آوردند و از نزدیک روند آموزش و درمان بیماران در این دانشکده را مورد بررسی قراردادند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=6573

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *