×

بازگشت حدادی به تهران

  • کد نوشته: 5479
  • ۱۳۹۵-۰۶-۲۰
  • 73 بازدید
  • ۰
  • حدادی که بعد از المپیک ریو شایعات زیادی را در مورد احتمال ترک همیشگی ایران را پشت سر گذاشته بود، امروز به تهران رسید. به گزارش “ورزش سه”، احسان حدادی بعد از مدال نقره المپیک لندن در پرتاب دیسک به یکی از چهره‌های مطرح که حواشی بسیاری را دور خود می‌دید تبدیل شد. با انتخاب […]

    بازگشت حدادی به تهران
  • حدادی که بعد از المپیک ریو شایعات زیادی را در مورد احتمال ترک همیشگی ایران را پشت سر گذاشته بود، امروز به تهران رسید.

    به گزارش “ورزش سه”، احسان حدادی بعد از مدال نقره المپیک لندن در پرتاب دیسک به یکی از چهره‌های مطرح که حواشی بسیاری را دور خود می‌دید تبدیل شد. با انتخاب سرمربی روس او و البته چند مساله شخصی حواشی پیرامون احسان به حداکثر رسید تا جایی که گفته می‌شد او بعد از المپیک ریو به تهران بازنخواهد گشت. البته این شایعه بارها توسط مدیران فدراسیون و وزارت ورزش تکذیب شد. اما نه نشانه‌هایی از بازگشت احسان دیده می‌شد و نه او اطلاع‌رسانی می‌کرد. بعد از گذشت نزدیک به یک ماه از المپیک ریو که اتفاقا احسان عملکرد ناامیدکننده‌ای در آن داشت، او عکسی را در صفحات مجازی منتشر کرد که خبر از جراحی زانوی او می‌داد.

    01141453
    احسان به آلمان رفته بود تا مصدومیت‌های کهنه خود را مداوا کند و حالا بعد از پشت سر گذاشتن یک المپیک نه چندان موفق و شایعات بسیار زیاد در تهران حاضر شد تا دوران نقاهت خود را پشت سر بگذارد.

    منبع : ورزش سه

     

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=5479

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *