×

بانوان گیلانی قهرمان مسابقات هاپکیدوی کشور شدند

  • کد نوشته: 12845
  • ۱۳۹۵-۱۲-۱۷
  • 52 بازدید
  • ۰
  • شانزدهمین دوره مسابقات هاپکیدوی قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی، با قهرمانی تیم گیلان در رشت پایان یافت. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، در این دوره از رقابت ها، حدود ۱۵۰ ورزشکار این رشته ورزشی در قالب ۱۴ تیم از استان های مختلف کشور حضور داشتند که در ۲ بخش مبارزه و دفاع […]

    بانوان گیلانی قهرمان مسابقات هاپکیدوی کشور شدند
  • شانزدهمین دوره مسابقات هاپکیدوی قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی، با قهرمانی تیم گیلان در رشت پایان یافت.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، در این دوره از رقابت ها، حدود ۱۵۰ ورزشکار این رشته ورزشی در قالب ۱۴ تیم از استان های مختلف کشور حضور داشتند که در ۲ بخش مبارزه و دفاع شخصی، در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت با هم به رقابت پرداختند.

    در پایان این رقابت ها، تیم هاپکیدوی بانوان آکادمی مرکزی گیلان با کسب ۱۱ مدال طلا ، ۹ مدال نقره و ۲ مدال برنز و مجموع ۳۲۰ عنوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را به خود اختصاص داد.

    همچنین تیم هاپکیدوی بانوان شهید قاسمی قزوین با کسب ۱۱ مدال طلا، ۲ مدال نقره و سه مدال برنز و مجموع ۲۵۰ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و تیم هاپکیدوی بانوان تربت جام با کسب یک مدال طلا، ۶ مدال نقره و هشت مدال برنز و مجموع ۱۲۰ امتیاز در رتبه سوم کشور ایستاد.

    شانزدهمین دوره مسابقات هاپکیدوی قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی ، به مدت ۲ روز و در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رشت برگزار شد.
    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=12845

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *