×

با حضور مدیرعامل گاز گیلان صورت گرفت؛ افتتاح نهالستان شرکت گاز گیلان در هفته منابع طبیعی در لاهیجان

  • کد نوشته: 12920
  • ۱۳۹۵-۱۲-۱۸
  • 70 بازدید
  • ۰
  • به مناسبت هفته منابع طبیعی، نهالستان شرکت گاز استان گیلان با حضور مدیرعامل گاز این استان در شهر لاهیجان افتتاح شد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، امروز ۱۸ اسفندماه به مناسبت هفته منابع طبیعی، نهالستان شرکت گاز استان گیلان با حضور مدیرعامل این شرکت، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری، مدیرکل منابع طبیعی، نماینده […]

    با حضور مدیرعامل گاز گیلان صورت گرفت؛ افتتاح نهالستان شرکت گاز گیلان در هفته منابع طبیعی در لاهیجان
  • به مناسبت هفته منابع طبیعی، نهالستان شرکت گاز استان گیلان با حضور مدیرعامل گاز این استان در شهر لاهیجان افتتاح شد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، امروز ۱۸ اسفندماه به مناسبت هفته منابع طبیعی، نهالستان شرکت گاز استان گیلان با حضور مدیرعامل این شرکت، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری، مدیرکل منابع طبیعی، نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان و جمعی از مردم و مسوولین شهرستان و روسا و همکاران ادارات گاز در شهر لاهیجان افتتاح شد.

    در این مراسم ۶۵۰ اصله نهال به یاد و خاطره ۶۵۰ شهید والامقام شهرستان لاهیجان در نهالستان شرکت گاز گیلان غرس شد.

    ظهیری گفت: ما نیز مانند سایر نهادهای دولتی تلاش داریم تا در راستای فعالیت‌های عام المنفعه سهمی داشته باشیم و بر همین اساس امروز شاهد افتتاح این نهالستان در شهر زیبای لاهیجان هستیم.

    وی منابع طبیعی و جنگل‌ها را برکات الهی عنوان کرد و اظهار داشت: جنگل‌ها هدیه‌ای هستند که خداوند برای ادامه حیات به انسان ها اهدا نموده است.

    مدیرعامل گاز گیلان همگان را به حفظ و نگهداری طبیعت و جنگل ها در پیشگیری از حوادثی چون سیل و فرسایش زمین دعوت نمود تا در آینده شاهد طبیعتی سرسبز و جنگل های انبوه برای نسل های آینده باشیم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=12920

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *