×

بررسی سوال از وزیر بهداشت در مورد نحوه هزینه کرد طرح تحول سلامت در کمیسیون بهداشت

  • کد نوشته: 7910
  • ۱۳۹۵-۰۹-۱۶
  • 195 بازدید
  • ۰
  • نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از بررسی سوال از وزیر بهداشت در مورد نحوه هزینه کرد طرح تحول سلامت در کمیسیون بهداشت خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم محمد حسین قربانی در تشریح دستور کار امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر بهداشت، افزود: سوال از […]

    بررسی سوال از وزیر بهداشت در مورد نحوه هزینه کرد طرح تحول سلامت در کمیسیون بهداشت
  • نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از بررسی سوال از وزیر بهداشت در مورد نحوه هزینه کرد طرح تحول سلامت در کمیسیون بهداشت خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم محمد حسین قربانی در تشریح دستور کار امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر بهداشت، افزود: سوال از وزیر بهداشت تنها دستور کار امروز کمیسیون به شمار می رفت که در مورد نحوه توزیع نیروی انسانی متخصص در نقاط مختلف کشور و مباحث مربوط به منابع مالی طرح تحول سلامت مطرح شد.

    نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: نماینده سوال کننده در مورد توزیع نیروی انسانی متخصص در نقاط مختلف کشور قانع شد و فرصتی دو ماهه به وزیر بهداشت داد تا برنامه ریزی درستی در این زمینه داشته باشد.

    وی یادآور شد: علیرضا محجوب یکی دیگر از نمایندگان که در مورد منابع مالی طرح تحول سلامت سوالاتی را از وزیر بهداشت پرسید و از پاسخ های ایشان قانع نشد که براساس وظیفه این سوال را تقدیم هیات رئیسه مجلس خواهیم کرد تا در صحن علنی مجلس مطرح شود/خانه ملت

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=7910

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *