×

برنج بومی استان به بازار عرضه شود

  • کد نوشته: 12834
  • ۱۳۹۵-۱۲-۱۷
  • 137 بازدید
  • ۰
  • فرماندار شهرستان رشت گفت: ورود برنج هندی به این استان شایسته نیست و بهتر است از تولید بومی استان به بازار عرضه شود. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ،سیروس شفقی، فرماندار شهرستان رشت در جلسه ستاد تنظیم بازار، اظهار کرد: جلسات ما باید با ایجاد انگیزه و شور و هیجان باشد و استان […]

    برنج بومی استان به بازار عرضه شود
  • فرماندار شهرستان رشت گفت: ورود برنج هندی به این استان شایسته نیست و بهتر است از تولید بومی استان به بازار عرضه شود.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ،سیروس شفقی، فرماندار شهرستان رشت در جلسه ستاد تنظیم بازار، اظهار کرد: جلسات ما باید با ایجاد انگیزه و شور و هیجان باشد و استان ما استانی است که توفیق پذیرایی از گردشگران را در ابعادی گسترده دارد و همین امر سبب می شود تا ملزم شویم، فضاهای گردشگری مناسب تری را برای آنان مهیا کنیم.

    وی افزود: اگر حضور گردشگران را به صورت مستمر خواهانیم، باید توجه به خدماتی از قبیل بهداشت و نظارت بر قیمت ها را مورد توجه قرار دهیم.

    فرماندار شهرستان رشت در رابطه با توزیع مرغ منجمد، گفت: اساسا توزیع مرغ جهت تنظیم قیمت بازار است و در صورت تورم در توزیع گوشت مرغ گرم، توزیع مرغ منجمد الزامی است.

    نماینده عالی دولت در خصوص واردات برنج خارجی، بیان کرد: ورود برنج هندی به این استان شایسته نیست و بهتر است از تولید بومی استان به بازار عرضه شود.

    شفقی به کیفیت نان اشاره کرد و افزود: در تولید و توزیع نان باید امر توزیع جغرافیایی جمعیت را مدنظر قرار داد.

    وی در رابطه با استفاده از رنگ شیمیایی و جوش شیرین در نان، تصریح کرد: وجود رنگ های شیمیایی و جوش شیرین در نان ها، شیرینی جات و مواد غذایی  بسیار خطرناک بوده و خوشبختانه نظارت و پیگیری لازم در این زمینه وجود دارد.

    شفقی در خصوص افراد متخلف در بازار گفت: با افراد سودجویی که با جان و سلامتی مردم بازی می کنند، برخوردی محکم و قانونی صورت خواهد پذیرفت؛ با توجه به اینکه امسال انتخابات را در پیش داریم باید آرامش خاطر را برای مردم عزیزمان فراهم کنیم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=12834

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *