×

بهینه سازی ۱۵۰ موتورخانه در گیلان

  • کد نوشته: 85630
  • ۱۴۰۱-۱۱-۰۳
  • 87 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت گاز گیلان از اجرای طرح رایگان اصلاح و بهینه سازی ۱۵۰ موتورخانه در این استان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،عیسی جمال نیکویی، مدیرعامل شرکت گاز گیلان در خصوص طرح اصلاح و بهینه سازی موتورخانه‌ها گفت: در این طرح که توسط شرکت ملی گاز ایران در سراسر کشور در جریان است، […]

    بهینه سازی ۱۵۰ موتورخانه در گیلان
  • مدیرعامل شرکت گاز گیلان از اجرای طرح رایگان اصلاح و بهینه سازی ۱۵۰ موتورخانه در این استان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،عیسی جمال نیکویی، مدیرعامل شرکت گاز گیلان در خصوص طرح اصلاح و بهینه سازی موتورخانه‌ها گفت: در این طرح که توسط شرکت ملی گاز ایران در سراسر کشور در جریان است، بهینه سازی موتورخانه‌های مشترکان خانگی، تجاری، اداری و مدارس با هزینه شرکت ملی گاز و به صورت رایگان توسط مجریان ذی صلاح انجام می‌شود.

    به گفته او، طرح اصلاح و بهینه سازی موتورخانه‌ها شامل ۳ بخش عایق‌کاری لوله‌های آب گرم، مخازن و کویل ها، تنظیم و سرویس مشعل و نصب ضدرسوب الکترونیکی است که تاکنون مبلغی بالغ بر ۷ میلیارد ریال در این خصوص در گیلان هزینه شده است.

    مدیرعامل شرکت گاز گیلان با بیان اینکه از آغاز اجرای این پروژه در استان تاکنون بهینه سازی لازم بر روی ۱۵۰ موتورخانه اجرایی شده است، گفت: با بررسی روند مصرف موتورخانه‌های بهینه شده، انتظار می‌رود به میزان ۲۵ الی ۳۰ درصد مصرف گاز در دوره مشابه صرفه جویی شود.

    نیکویی با بیان اینکه یک درجه کاهش دمای منزل، موجب ۶ درصد صرفه جویی در مصرف گاز خواهد شد، افزود: مصرف کنندگان گاز طبیعی می‌توانند با مدیریت مصرف گاز خود، استفاده از لباس مناسب در منازل و رعایت دمای آسایش (۱۸ – ۲۱ درجه) ضمن کاهش هزینه ها، شرکت گاز را در جهت ارائه خدمات هرچه بهتر یاری رسانند.

    او با تأکید بر تعامل و ارتباط هر چه بهتر با مجریان دارای صلاحیت در جهت اجرای شایسته این طرح ملی تصریح کرد: با اجرای این طرح زمینه رونق اشتغال برای شرکت‌های پیمانکاری فراهم شده است.

    طرح ملی بهینه سازی مصرف سوخت موتورخانه واحد‌های مسکونی و تجاری از سال ۱۳۹۹ آغاز شد و مشترکان گاز طبیعی می‌توانند با مراجعه به نشانی www.goc.nigc.ir در این طرح ثبت نام کرده و از مزایای آن به صورت رایگان بهره‌مند شوند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=85630

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *