×

به دلیل پرداخت نکردن مطالبات چایکاران؛ ۲۰ کارخانه‌دار چای گیلان را به‌هم ریختند

  • کد نوشته: 12502
  • ۱۳۹۵-۱۲-۱۲
  • 124 بازدید
  • ۰
  • استاندار گیلان به پرداخت تمام سهم مطالبات چایکاران توسط دولت اشاره کرد و گفت: حدود ۲۰ نفر از صاحبان کارخانه‌های چایسازی گیلان را به‌هم ریختند و باید به شورای تامین شهرستان‌ها کشانده شوند. به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی نجفی عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی گیلان با اشاره به اینکه دولت در سه […]

    به دلیل پرداخت نکردن مطالبات چایکاران؛ ۲۰ کارخانه‌دار چای گیلان را به‌هم ریختند
  • استاندار گیلان به پرداخت تمام سهم مطالبات چایکاران توسط دولت اشاره کرد و گفت: حدود ۲۰ نفر از صاحبان کارخانه‌های چایسازی گیلان را به‌هم ریختند و باید به شورای تامین شهرستان‌ها کشانده شوند.

    به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی نجفی عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی گیلان با اشاره به اینکه دولت در سه ماه گذشته تمام مطالبات چایکاران را پرداخت کرده است اظهار کرد: امسال مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای خرید تضمینی برگ سبز چای در بودجه پیش‌بینی شده بود اما به دلیل افزایش تولید دولت مبلغ ۱۴۵ میلیارد تومان برای این امر پرداخت کرده است.

    وی به طلب تعدادی از چایکاران اشاره کرد و افزود: برخی از صاحبان کارخانه‌های چایسازی سهم خود را پرداخت نکردند و سازمان چای باید با این افراد برخورد کند.

    استاندار گیلان با بیان اینکه ۳۰ درصد از پرداخت مطالبات چایکاران باید از طریق کارخانه‌های چایسازی پرداخت شود، تصریح کرد: قرار نیست صاحبان کارخانه‌های چایسازی تمام هزینه‌های خود در موارد مختلف را پرداخت کنند اما سهم چایکار پرداخت نشود.

    نجفی متذکر شد: حدود ۲۰ نفر از صاحبان کارخانه‌های چایسازی به دلیل پرداخت نکردن مطالبات چایکاران گیلان را به‌هم ریختند و باید به شورای تامین شهرستان‌ها کشانده شوند.

    وی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به پایان سال، بیان کرد: حقوق و مزایای کارکنان باید به‌موقع پرداخت شود ضمن اینکه زیبنده نیست دستگاه‌هایی که در مرکز هستند جلوتر از دیگران حقوق خود را دریافت کنند.

    استاندار گیلان، کسب درآمد دولت را به‌سختی عنوان کرد و گفت: مدیران دقت داشته باشند بودجه‌های عمرانی در جای خود هزینه شود.
    منبع:فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=12502

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *