×

به پاس برپایی برنامه های فرهنگی و هنری در مساجد؛ آیت الله قربانی از مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان تقدیر کرد

  • کد نوشته: 13403
  • ۱۳۹۵-۱۲-۲۵
  • 110 بازدید
  • ۰
  • نماینده ولی فقیه در گیلان از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به پاس برپایی برنامه های فرهنگی و هنری در مساجد تقدیر کرد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، آیت الله قربانی، در این تقدیرنامه، خطاب به فیروز فاضلی آورده است: مسجد نماد پر افتخار دینداری مسلمانان و نشانه شکوهمندی و سجده گاه […]

    به پاس برپایی برنامه های فرهنگی و هنری در مساجد؛ آیت الله قربانی از مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان تقدیر کرد
  • نماینده ولی فقیه در گیلان از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به پاس برپایی برنامه های فرهنگی و هنری در مساجد تقدیر کرد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، آیت الله قربانی، در این تقدیرنامه، خطاب به فیروز فاضلی آورده است: مسجد نماد پر افتخار دینداری مسلمانان و نشانه شکوهمندی و سجده گاه پیروان مکتب سرخ محمدی(ص) است و در قرآن مجید با آیه شریفی«اِنَّما یَعمُرُ مَساجِدَ اللهِ» از برپا دارندگان مساجد تقدیر و ستایش شده است.

    کانون های فرهنگی هنری مساجد ثابت کردند مسجد می تواند بهترین مکان برای ترویج و تبیین دین مبین اسلام در قالب برنامه های فرهنگی هنری و دانش افزایی و هم چنین مکانی مناسب برای رشد و پیشرفت و تعالی نوجوانان و جوانان متدین است.

    هجده اسفندماه سالگشت تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد فرصتی است تا از حضرتعالی که در برپایی برنامه های فرهنگی هنری مسجد همت گماشته اید تقدیر و تشکر نمایم.

    امیدوارم همواره گام هایتان در راه اعتلای فرهنگ و آیین محمدی(ص) استوار بوده و در سایه سار توجهات حضرت ولی عصر (عج) موفق و موید باشید.
    منبع:ایلنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13403

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *