×

تبریک بانوان کمیسیون فرهنگی به کیمیا علیزاده بانوی مدال آور المپیک

  • کد نوشته: 5088
  • ۱۳۹۵-۰۵-۳۰
  • 142 بازدید
  • ۰
  • بانوان عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پیامی مدال آوری دختر تکواندوکار کشورمان در المپیک ۲۰۱۶ ریو را تبریک گفتند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، کیمیا علیزاده در مسابقات تکواندو المپیک ریو ۲۰۱۶ موفق به کسب مدال برنز در وزن ۵۷- کیلو گرم شد و بانوان عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به تاریخ […]

    تبریک بانوان کمیسیون فرهنگی به کیمیا علیزاده بانوی مدال آور المپیک
  • بانوان عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پیامی مدال آوری دختر تکواندوکار کشورمان در المپیک ۲۰۱۶ ریو را تبریک گفتند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، کیمیا علیزاده در مسابقات تکواندو المپیک ریو ۲۰۱۶ موفق به کسب مدال برنز در وزن ۵۷- کیلو گرم شد و بانوان عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به تاریخ ساز کشور در عرصه ورزش بانوان تبریک گفتند.

    در متن تبریک آمده است:

    “افتخار آفرینی کسب اولین مدال قهرمانی در مسابقات المپیک توسط خانم کیمیا علیزاده که باعث مسرت و شادمانی دختران و زنان ایرانی شد را تبریک می گوییم.

    این رخداد مهم در تاریخ کشورمان نشان از آن دارد که چنانچه به ورزش دختران و زنان ایران اسلامی توجه شود پا به پای مردان افتخار آفرین خواهند بود.”

    این پیام به امضای “سیده فاطمه ذوالقدر” عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی،”پروانه سلحشوری” عضو کمیسیون فرهنگی و رئیس فراکسیون زنان و “طیبه سیاوشی” عضو کمیسیون فرهنگی و رئیس کمیته زن، خانواده و تربیت بدنی رسیده است.

    منبع :خانه ملت

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=5088

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *