×

تداوم اقتصاد مقاومتی در سال تولید و اشتغال سرلوحه کار قرار دارد

  • کد نوشته: 14133
  • ۱۳۹۶-۰۱-۰۷
  • 96 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل آبفای گیلان در دیدار نوروزی با معاونین و مدیران شرکت گفت: تداوم اقتصاد مقاومتی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در سال تولید و اشتغال در سرلوحه کار قرار دارد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سید محسن حسینی در جمع معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب استان گیلان ضمن تبریک […]

    تداوم اقتصاد مقاومتی در سال تولید و اشتغال سرلوحه کار قرار دارد
  • مدیرعامل آبفای گیلان در دیدار نوروزی با معاونین و مدیران شرکت گفت: تداوم اقتصاد مقاومتی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در سال تولید و اشتغال در سرلوحه کار قرار دارد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سید محسن حسینی در جمع معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب استان گیلان ضمن تبریک سال نو از تلاش شبانه روزی همکاران ساعی و خدوم شرکت در ایام نوروز در راستای تأمین آب شهروندان تقدیر نمود و بر پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر تداوم اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال زایی تأکید کرد.

    رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به لزوم ارائه برنامه های پیشنهادی مدیران برای سالجاری افزود: اولویت برنامه ها جلوگیری از هدررفت آب و افزایش دقت ابزارهای اندازه گیری است که براساس برنامه های ارائه شده، اهداف مشخص می شود و بر مبنای آن برنامه تدوین خواهد شد.

    مدیرعامل آبفای گیلان در ادامه گفت: برای تشویق و ترغیب شهروندان به پرداخت های غیرحضوری قبوض آب بهاء ، قرعه کشی و اهدای جوایز برای مشترکین در دوره های دو ماهه درحال بررسی است که پس از نهایی شدن اقدام خواهد شد.
    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14133

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *