×

تساوی سپیدرود و ملوان؛ دربی گیلان در جام آزادگان برنده نداشت

  • کد نوشته: 9936
  • ۱۳۹۵-۱۱-۰۶
  • 74 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی در لیگ دسته اول کشور، با نتیجه تساوی به اتمام رسید و برنده نداشت. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم در این مسابقه که عصر چهارشنبه از هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول […]

    تساوی سپیدرود و ملوان؛ دربی گیلان در جام آزادگان برنده نداشت
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی در لیگ دسته اول کشور، با نتیجه تساوی به اتمام رسید و برنده نداشت.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم در این مسابقه که عصر چهارشنبه از هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) در ورزشگاه شهید عضدی رشت ، در یک هوای نیمه ابری و در حضور بیش از ۱۵ هزار تماشاگر برگزار شد، دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی در نهایت به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند .
    در جریان این دیدار و در نیمه اول ، گرچه بازی بیشتر در میانه میدان جریان داشت اما تیم ملوان بندرانزلی برتر از حریف خود نشان داد و توانست به گل برتری نیز دست یابد.
    در دقیقه ۳۵ این بازی، حسین شنانی بازیکن ملوان بندرانزلی روی اشتباه مدافعان سپیدرود رشت صاحب موقعیت مناسبی شد و توانست اولین گل بازی را به ثمر برساند تا این نیمه به سود تیم ملوان خاتمه یابد.
    با شروع نیمه دوم ، تیم فوتبال سپیدرود رشت با حمایت طرفدرانش بر شدت حملات خود افزود و بر توپ و میدان تسلط داشت تا اینکه در دقیقه ۵۴ توسط میلاد قربانزاده به گل رسید تا بازنده این مسابقه خانگی نباشد.
    پس از به ثمر رسیبدن گل تساوی ، تیم فوتبال سپیدرود رشت فرصت داشت به گل دوم نیز دست یاید و با پیروزی زمین بازی را ترک کند اما در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت تا دربی گیلان در جام آزادگان برنده نداشته باشد.
    قضاوت این دیدار را محمدحسین زاهدی فر با کمک های جلیل شعرانی و کاوه بهمنی بر عهده داشتند که در جریان این مسابقه ، محمد نزهتی و سهیل حق شناس از تیم سپیدرود رشت ، حسین شنانی و رضا اعتمادی از تیم ملوان بندرانزلی کارت زرد دریافت کردند و سعید یوسف زاده کاپیتان تیم فوتبال ملوان انزلی نیز در لحظات پایانی این بازی، با دریافت دومین کارت زرد از زمین بازی اخراج شد.
    پیش از این بازی و تا پایان هفته بیستم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور ، تیم ملوان بندرانزلی با کسب ۳۹ امتیاز در صدر جدول و تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز با کسب ۳۵ امتیاز و یک بازی کمتر در رتبه دوم جدول قرار داشتند.
    در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) ۱۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=9936

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *