×

تصمیم عجیب جوان سرباز پس از جواب منفی به خواستگاری

  • کد نوشته: 12479
  • ۱۳۹۵-۱۲-۱۱
  • 147 بازدید
  • ۰
  • سرباز عاشق پس از شنیدن جواب رد به خواستگاری در خوی دست به اسلحه شد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سرهنگ پاشایی رئیس پلیس شهرستان خوی درخصوص دستگیری عامل تیراندازی گفت: پیرو اعلام به مرکز پلیس ۱۱۰ در ششمین روز ماه جاری مبنی بر وقوع تیراندازی به سوی مغازه ای در ربط شهر […]

    تصمیم عجیب جوان سرباز پس از جواب منفی به خواستگاری
  • سرباز عاشق پس از شنیدن جواب رد به خواستگاری در خوی دست به اسلحه شد.
    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سرهنگ پاشایی رئیس پلیس شهرستان خوی درخصوص دستگیری عامل تیراندازی گفت: پیرو اعلام به مرکز پلیس ۱۱۰ در ششمین روز ماه جاری مبنی بر وقوع تیراندازی به سوی مغازه ای در ربط شهر خوی عوامل انتظامی سریعا درمحل حضور و مشاهده کردند فردی با هویت نامعلوم با اسلحه شکاری به سوی مغازه تیراندازی و از محل متواری شده است.

    این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: باعنایت به حساسیت، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و با استفاده از شگردهای پلیسی عامل تیراندازای شناسایی و به خانه متهم مراجعه و اسلحه شکاری مورد استفاده درتیراندازی کشف شد.

    وی افزود: بنا به ادعای پدر متهم، عامل تیراندازی که سرباز بوده به یکی از شهرستان های اطراف رفته است.

    پاشایی در پایان خاطرنشان کرد: درنهایت با محرز شدن جرم متهم کاراگاهان به شهرستان مورد نظر رفته و فرد تیراندازی کننده دستگیر شد. علت حادثه عدم توفیق عامل تیر اندازی برای ازدواج با یکی از بستگان مغازه دار اعلام شده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=12479

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *