×

تمامی مطالبات چایکاران پرداخت شد

  • کد نوشته: 13799
  • ۱۳۹۶-۰۱-۰۱
  • 95 بازدید
  • ۰
  • صد درصد مطالبات چایکاران پرداخت شد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، روزبهان رییس سازمان چای کشور گفت:تمام مطالبات ده شهرستان استانهای گیلان و مازندران در سال ٩۵ بطور کامل پرداخت شد. وی افزود:با توجه به افزایش قابل توجه تولید برگ سبز چای در سال ٩۵ و همچنین افزایش ریالی پرداختی به چایکاران شاهد […]

    تمامی مطالبات چایکاران پرداخت شد
  • صد درصد مطالبات چایکاران پرداخت شد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، روزبهان رییس سازمان چای کشور گفت:تمام مطالبات ده شهرستان استانهای گیلان و مازندران در سال ٩۵ بطور کامل پرداخت شد.

    وی افزود:با توجه به افزایش قابل توجه تولید برگ سبز چای در سال ٩۵ و همچنین افزایش ریالی پرداختی به چایکاران شاهد سال پر رونقی در صنعت چای بودیم.

    رییس سازمان چای کشور خاطرنشان کرد:بر پایه عملکرد سازمان چای در سال ٩۵ مقدار ۱۳۹میلیون و ۲۲۷هزار و ۸۴۷کیلوگرم چای به مبلغ معادل دویست و سی و چهار میلیارد و چهارصد میلیون تومان از چایکاران زحمت کش استانهای شمالی خریداری شد که با پرداخت سهم کارخانه های چایساز تمامی این مبلغ پرداخت شد.

    روزبهان ادامه داد:خرید این میزان چای از نظر وزنی ۶٠ درصد و از نظر ارزش ریالی ٧٣ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

    وی افزود:برای اولین بار در سال ٩۵ در آمد چایکاران به رقمی معادل ٢٣۴ میلیارد تومان رسید، که با این حجم تولید علاوه بر افزایش اشتغال مستقیم و غیرمستقیم در این صنعت به میزان تقریبی ۵۵ میلیون دلار وارادات این کالای استراتژیک به کشور کاهش پیدا کرد ، که بیانگر اثرآفرینی بسیار مثبت صنعت چای کشور در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در فرمان اقتصاد مقاومتی و سیاستهای إبلاغی دولت یازدهم در همین راستاست.

    این آمار نوید بخش روزهایی خوب در صنعت چای کشور است. این مهم به همت چایکاران، کارخانه های چایسازی، حمایت دولت و نمایندگان مجلس ،از این صنعت مهم و تلاش شبانه روزی تمامی پرسنل سازمان چای کشور صورت پذیرفت.
    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13799

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *