×

توقیف خودروی ۲۰۶ با بیش از ۲۵ میلیون خلافی در رشت

  • کد نوشته: 10505
  • ۱۳۹۵-۱۱-۱۲
  • 87 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از توقیف خودرو پژو ۲۰۶ با بیش از ۲۵ میلیون ریال جریمه پرداخت نشده و ۱۱۵ فقره تخلف در رشت خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،سرهنگ محمدرضا محمدی،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از توقیف خودرویی با خلافی میلیونی خبر داد و اظهار […]

    توقیف خودروی ۲۰۶ با بیش از ۲۵ میلیون خلافی در رشت
  • رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از توقیف خودرو پژو ۲۰۶ با بیش از ۲۵ میلیون ریال جریمه پرداخت نشده و ۱۱۵ فقره تخلف در رشت خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،سرهنگ محمدرضا محمدی،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از توقیف خودرویی با خلافی میلیونی خبر داد و اظهار کرد: در اجرای طرح برخورد با خودروهای دارای خلافی پرداخت نشده بالا، ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی مرکز استان یک دستگاه سواری پژو۲۰۶ را جهت بررسی متوقف کردند.

    وی افزود: در استعلام صورت گرفته مشخص شد این خودرو دارای ۲۵میلیون و ۹۵۰ هزار ریال خلافی پرداخت نشده و ۱۱۵ فقره تخلف است.

    این مقام انتظامی با اشاره به اینکه بیشترین تخلفات این راننده سرعت غیر مجاز بوده،تصریح کرد:خودرو جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

    رئیس پلیس راهور استان گیلان با تاکید بر رعایت و احترام قوانین و مقررات توسط رانندگان، خاطرنشان کرد: حضور رانندگان متخلف در جاده ها موجب افزایش تصادفات و خسارات جبران ناپذیر شده که از این رو پلیس ضمن برخورد با اینگونه رانندگان، ایمنی را در تردد شهروندان افزایش می دهد./ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=10505

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *