×

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان : گیلان جایگاه دوم سابقه رسانه فرهنگی کشور را دارد

  • کد نوشته: 9048
  • ۱۳۹۵-۱۰-۱۹
  • 49 بازدید
  • ۰
  • جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به عضویت ۷۴ درصد از اصحاب رسانه استان در بسیج رسانه گفت: استان گیلان پس از تهران بیشترین سابقه رسانه فرهنگی را دارد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم سردار مهدی کاظمی پور ظهر امروز در دیدار جمعی از اعضای بسیج رسانه استان با نماینده ولی فقیه […]

    جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان : گیلان جایگاه دوم سابقه رسانه فرهنگی کشور را دارد
  • جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به عضویت ۷۴ درصد از اصحاب رسانه استان در بسیج رسانه گفت: استان گیلان پس از تهران بیشترین سابقه رسانه فرهنگی را دارد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم سردار مهدی کاظمی پور ظهر امروز در دیدار جمعی از اعضای بسیج رسانه استان با نماینده ولی فقیه در گیلان که بمناسبت روز قشر بسیج رسانه برگزار شد بصیرت آفرینی با الهام گرفتن از رهنمودهای ائمه معصومین(ع)، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را از الویت های بخش بسیج رسانه عنوان کرد.

    وی با اشاره به تولید ۵ میلیون خبر توسط رسانه های امپریالیسم غرب در جهت ضربه زدن به نظام و انقلاب گفت: دشمنان از ۸ماه قبل از فتنه ۸۸ بدنبال آن بودند که با در دست گرفتن رسانه های داخلی هدایت کشور را در رست بگیرند اما با بصیرت افزایی مقام معظم رهبری و مردم توطئه های دشمن نقشه برآب شد.

    سردار کاظمی پور ارتقاء دانش رسانه ای را از ضروریات امروز جامعه دانست و گفت: برای شناخت جبهه حق و باطل نیازمند ارتقاء دانش رسانه ای هستیم.

    جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان با اشاره به عضویت ۷۴ درصد از اصحاب رسانه استان در بسیج رسانه گفت: استان گیلان پس از تهران بیشترین سابقه رسانه فرهنگی را دارد.

    سردار کاظمی پور برگزاری دوره های آموزش های حرفه ای خبرنگاری، برگزاری طرح ولایت خبرنگاری با مشارکت ۶۲ خبرنگار در استان و طرح ولایت کشوری با حضور ۵ نخبه رسانه ای استان را از برنامه های اجرا شده توسط سازمان بسیج رسانه استان گیلان عنوان کرد.

    وی از تشکیل کانون بسیج رسانه در شهرستان های استان خبر داد و گفت: آشنایی با تهدیدات دشمن و ترویج اخلاق رسانه ای از اهداف تشکیل کانون های بسج رسانه است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=9048

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *