×

جانشین پلیس راهور ناجا: بودجه سالیانه ناجا برای ساخت و ساز پاسگاه‌ها بسیار ناچیز است

  • کد نوشته: 6390
  • ۱۳۹۵-۰۷-۱۳
  • 51 بازدید
  • ۰
  • سردار موسی امیری ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان پلیس راهور شهرستان فومن اظهار داشت: ساخت و سازها برای انجام وظیفه بهتر و حفظ عزت و اقتدار حاکمیت در سطح شهرستان و استان انجام می‌شود. جانشین پلیس راهور ناجا گفت: احداث پاسگاه‌های پلیس بر اساس وظیفه قانونی تحت نظر وزارت راه وشهرسازی انجام می‌شود و […]

    جانشین پلیس راهور ناجا: بودجه سالیانه ناجا برای ساخت و ساز پاسگاه‌ها بسیار ناچیز است
  • سردار موسی امیری ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان پلیس راهور شهرستان فومن اظهار داشت: ساخت و سازها برای انجام وظیفه بهتر و حفظ عزت و اقتدار حاکمیت در سطح شهرستان و استان انجام می‌شود.

    جانشین پلیس راهور ناجا گفت: احداث پاسگاه‌های پلیس بر اساس وظیفه قانونی تحت نظر وزارت راه وشهرسازی انجام می‌شود و وزارت راه موظف است زمین برای ساخت این پاسگاه‌ها در اختیار پلیس قرار دهد.

    سردار امیری با اشاره به اینکه دغدغه زیادی درحوزه پلیس راهنمایی و رانندگی در شهرستان‌ها داریم، افزود: در برخی از شهرها و همین استان گیلان از اینکه برخی از ساختمان‌های پلیس درحد شأن مردم آن نیست شرمنده‌ایم.

    جانشین فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی تصریح کرد: در مورد شهرستان فومن شنیده بودیم که مکان مناسبی در اختیار ندارند ولی هم اکنون ساختمان مناسبی را ساختند که به اقتدار و عزت ناجا در شهرستان افزوده است.

    سردار امیری با اشاره به اینکه بودجه سالیانه ما برای ساخت و سازها بسیار ناچیز است که آن را هم به شهرستان‌های با اولویت بالا اختصاص می‌دهیم، اعلام کرد: بودجه ما کفایت توزیع مناسب آن در سطح کشور را نمی‌دهد.

    جانشین فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: با بودجه اندک و با کمک بخش‌های مختلف مردمی و خیران و شهرداری‌ها می‌توانیم ساختمان‌های بیشتری برای ارائه خدمات بهتر به مردم اختصاص دهیم.

    سردار امیری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص “امنیت مردم محور” خاطرنشان کرد: در بحث زیرساخت‌های امنیتی نیاز به کمک مردم داریم و این امر همراهی همه مسئولان، مردم وخیران را می‌طلبد.

    منبع: خبرگزاری تسنیم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=6390

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *