×

جعفر زاده ایمن آبادی: زعفران ایرانی نیازمند حمایت رسانه ای است

  • کد نوشته: 5068
  • ۱۳۹۵-۰۵-۲۸
  • 177 بازدید
  • ۰
  • زعفران ایرانی نیازمند حمایت رسانه ای عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه زعفران با کیفیت ایرانی نیازمند تبلیغات رسانه ای است،گفت: حذف صادرات فله ای زعفران و بسته بندی شکیل عواملی برای توسعه صادراتی زعفران ایرانی به شمار می آید. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم غلامعلی جعفرزاده ایمن […]

    جعفر زاده ایمن آبادی: زعفران ایرانی نیازمند حمایت رسانه ای است
  • زعفران ایرانی نیازمند حمایت رسانه ای

    عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه زعفران با کیفیت ایرانی نیازمند تبلیغات رسانه ای است،گفت: حذف صادرات فله ای زعفران و بسته بندی شکیل عواملی برای توسعه صادراتی زعفران ایرانی به شمار می آید.
    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درباره صادرات زعفران،گفت: زعفران جزو محصولاتی است که می تواند برای ما ارزآوری به همراه داشته باشند و این درحالی است که زعفران کالایی است که می تواند علاوه براینکه برای ما منجر به اقتصادمقاومتی و لبیک گفتن به پیام مقام معظم رهبری می شود از منظر صادرات بهینه نیز می تواند مثمرثمر عمل کند؛همچنین در راستای هزینه تولید نیز این محصول با نرخ مناسب برای ما تمام می شود.
    نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا علی رغم عدم استعداد تولید زعفران اما با تکنولوژی بهینه توانسته این محصول را در وضعیت مناسبی تولید کند،تصریح کرد:آمریکا با بسته بندی شکیل زعفران را وارد بازارجهانی می کند.

    صادرات فله ای زعفران توجیه اقتصادی ندارد/زعفران باکیفیت ایرانی نیازمند تبلیغات رسانه ای است
    جعفرزاده ایمن آبادی،افزود:صادرات فله ای زعفران ما را در بازار جهانی این محصول با مشکلات عدیده ای روبرو می کند؛ بنابراین باید درگام نخست از خروج زعفران فله ای از کشور جلوگیری کرد؛زیرا صادرات فله ای نمی تواند برای ما توجیه اقتصادی داشته باشد.

    وی با بیان اینکه زعفران باکیفیت ایرانی نیازمند تبلیغات رسانه ای است،گفت:صداو سیما می تواند در زمینه تبلیغات بهینه ای زعفران ایرانی در بازار جهانی نقشی منحصر به فرد ایجاد کند تا کشورهای خواهان زعفران ایرانی از شرایط بهینه تولید زعفران مرغوب ما آگاهی پیدا کنند.

    نماینده مردم رشت درمجلس،افزود:دیپلماسی و بازاریابی بین الملی نیاز امروز صادرات زعفران ایرانی است،زیرا مشتریان در بازار جهانی به دنبال کیفیت بهینه هستند و اگر مشتریان خارجی با کیفیت زعفران ایرانی آشنا شوند؛بطورحتم این محصول را برای خرید انتخاب می کنند.

    عضوکمیسیون برنامه وبودجه ومحاسبات مجلس،یادآورشد:درسال اقتصادمقاومتی ما باید در عرصه اقتصادی به سمت فعالیت های درون و برون گرای اقتصادی حرکت کنیم؛این امر با صادرات محصولات استراتژیک عملیاتی می شود تا بتوانیم در زمینه صادرات محصولات غیرنفتی در عرصه بازار جهانی عملکرد موفقی را ایفا کنیم.

    منبع:خانه ملت

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=5068

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *