×

جواد عزتی : استقبال باشکوه مردم از تئاتر خیابانی نشان از فرهنگ بالا و هنردوستی آنهاست

  • کد نوشته: 5384
  • ۱۳۹۵-۰۶-۱۵
  • 85 بازدید
  • ۰
  • جواد عزتی داور هفتمین دوره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان استقبال باشکوه مردم از جشنواره مذکور را نشان‌دهنده فرهنگ بالا و هنردوستی آنها دانست و گفت: انرژی خوب و تلاش عوامل برگزارکننده توانسته جشنواره را به یکی از جشنواره‌های مهم کشور تبدیل کند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، جواد عزتی در حاشیه برگزاری هفتمین […]

    جواد عزتی : استقبال باشکوه مردم از تئاتر خیابانی نشان از فرهنگ بالا و هنردوستی آنهاست
  • جواد عزتی داور هفتمین دوره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان استقبال باشکوه مردم از جشنواره مذکور را نشان‌دهنده فرهنگ بالا و هنردوستی آنها دانست و گفت: انرژی خوب و تلاش عوامل برگزارکننده توانسته جشنواره را به یکی از جشنواره‌های مهم کشور تبدیل کند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، جواد عزتی در حاشیه برگزاری هفتمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان گفت: لاهیجان پتانسیل خوبی در زمینه‌های فرهنگی و هنری دارد. استقبال باشکوه مردم از جشنواره نشان از فرهنگ بالا و هنردوستی آنهاست.

    یکی از داوران هفتمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان افزود: از دستاوردهای یک جشنواره آن هم از نوع تئاتر خیابانی این است که استقبال مردم نسبت به برگزاری دوره گذشته آن کمتر نشده باشد لذا استقبال مردم از هفتمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان نشان می‌دهد که این جشنواره توانسته است دستاورد مهم و ارزشمندی را کسب کند.

    او در خصوص کیفیت آثار به نمایش درآمده در این جشنواره، گفت: کیفیت نمایش‌های اجرا شده این جشنواره خوب است، اما مشخص است که نتوانسته‌اند وقت زیادی را به تمرین و اجرا بپردازند. ما هنرمندان خوب و موفقی داریم که متاسفانه کمتر تمرین می‌کنند و کمتر به اجرای عمومی می‌پردازند که این موارد دلیل پایین آمدن کیفی برخی از نمایش‌هاست.

    عزتی ادامه داد: اتفاق خوبی که در جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان رخ داده است، انرژی خوب و تلاش عوامل برگزارکننده و هماهنگی و همدلی مسئولین شهری است که توانسته این جشنواره را به یکی از جشنواره‌های مهم کشور تبدیل کند.

    او همچنین گفت: مسئولیت برگزارکنندگان و هنرمندان جشنواره بسیار سنگین‌تر شده است، چراکه برای مردمی به اجرای نمایش می‌پردازند که جدا از فرهنگ اصیل و تاریخ غنی، هفت دوره جشنواره تئاتر خیابانی را نیز تجربه کرده‌اند.

    داور دوره ششم و هفتم جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان یادآور شد: همین که بخواهیم به مردم آموزش دیدن تئاتر بدهیم، یک قدم بسیار مهم و بزرگ در زمینه فرهنگ‌سازی برداشته‌ایم، از همین رو می‌توان گفت استقبال مردم از جشنواره نشان‌دهنده تحقق اهداف برگزاری آن است.

    من

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=5384

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *