×

حاجتی خبرداد: عزم جدی دولت در پرداخت معوقات فرهنگیان

  • کد نوشته: 13560
  • ۱۳۹۵-۱۲-۲۶
  • 108 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: دولت یازدهم با وجود کمبود منابع، ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از معوقات فرهنگیان از جمله ۱۰۶ میلیارد تومان از مطالبات فرهنگیان را پرداخت کرده است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، مهدی حاجتی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان، در جلسه شورای اداری نیروهای ستادی از […]

    حاجتی خبرداد:  عزم جدی دولت در پرداخت معوقات فرهنگیان
  • مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: دولت یازدهم با وجود کمبود منابع، ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از معوقات فرهنگیان از جمله ۱۰۶ میلیارد تومان از مطالبات فرهنگیان را پرداخت کرده است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، مهدی حاجتی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان، در جلسه شورای اداری نیروهای ستادی از عزم جدی دولت در پرداخت معوقات فرهنگیان خبرداد و اظهار کرد: دولت یازدهم با وجود کمبود منابع، ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از معوقات فرهنگیان از جمله ۱۰۶ میلیارد تومان از مطالبات فرهنگیان را پرداخت کرده است و به عبارتی امسال پاداش آخر خدمت بازنشستگان سال های ۹۳، ۹۴ و همچنین ۵۰ درصد پاداش بازنشستگان سال ۹۵ پرداخت شده است.

    وی اختصاص حداکثر ۲۰ درصد از سهم دو درصد نفت و گاز، کاهش سقف حق التدریسی ماهیانه از ۲۱ هزار ساعت در سال گذشته به ۱۵ هزار ساعت، کسب مقام اول گیلان در ستاد انتخاب معلم برتر، رتبه ششم کنکور سراسری و همچنین کسب بسیاری از رتبه های برتر علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری را بخشی از توفیقات آموزش و پرورش استان گیلان در سال ۹۵ عنوان کرد.

    مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده گفت: به عنوان یک دستگاه تأثیرگذار فرهنگی باید زمینه حضور حداکثری همه علاقمندان به نظام و کشور و تقویت آن را فراهم کنیم.

    حاجتی شرکت در انتخابات را حق آحاد ملت دانست و خاطرنشان کرد: با رعایت اخلاق سیاسی، همدلی و بهره گیری از نقدهای عالمانه می توانیم روز باشکوهی را در انتخابات دوازدهم پیش روی جهانیان رقم بزنیم.

    وی در پایان با شادباش فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه(س)، همگان به ویژه بانوان را به تأسی از سیره زندگی ایشان و ویژگی های چون ولایتمداری، عفاف و همسرداری توصیه کرد.

    گفتنی است، در پایان این جلسه از ۱۳ نفر از فرهنگیان حوزه ستادی که در سال ۹۵ به افتخار بازنسشتگی نائل شدند، تقدیر به عمل آمد.
    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13560

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *