×

حاجی پور : اینکه فرزند شهیدم ، رسالت من را در جهت خدمت به مردم بندر کیاشهر دوچندان می کند .

  • کد نوشته: 8725
  • ۱۳۹۵-۱۰-۱۳
  • 114 بازدید
  • ۰
  • بخشدار جدید بندر کیاشهر در جلسه معارفه عصر امروز که در سالن دکتر حسابی برگزار شد گفت: اینکه فرزند شهیدم ، رسالت من را در جهت خدمت به مردم بندر کیاشهر دوچندان می کند . به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، حجت حاجی پور با بیان این که بندر کیاشهر دارای ظرفیت و پتانسیل […]

    حاجی پور : اینکه فرزند شهیدم ، رسالت من را در جهت خدمت به مردم بندر کیاشهر دوچندان می کند .
  • بخشدار جدید بندر کیاشهر در جلسه معارفه عصر امروز که در سالن دکتر حسابی برگزار شد گفت: اینکه فرزند شهیدم ، رسالت من را در جهت خدمت به مردم بندر کیاشهر دوچندان می کند .
    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، حجت حاجی پور با بیان این که بندر کیاشهر دارای ظرفیت و پتانسیل های خوبی در زمینه ی کشاورزی ، شیلات و گردشگری است گفت : در تعامل با دهیاران ، شوراهای اسلامی و روسای ادارات و نهادها تلاش خواهم کرد که با حمایت های فرماندار ، نماینده شهرستان ، امام جمعه و شورای تامین شهرستان بتوانیم زمینه ی رشد و توسعه بندر کیاشهر را فراهم کنیم.
    وی با اشاره به این که جا دارد خدا را شاکر باشیم در بخشی از دیار گیلان شروع به کار می کنیم که زادگاه استاندار گیلان است اذعان کرد : در ملاقاتی که با دکتر نجفی داشتیم ، امیدهای بسیار خوبی داده شد و امیدواریم که انشاالله تحقق پیدا کند .
    حجت حاجی پور افزود : اعتقاد صادقانه ی شما عزیزان به من باعث شد که با قبول مسئولیت به عنوان بخشدار بندر کیاشهر از دو جهت بدهکار شما مردم باشم که در مرحله اول ، وظایفی است که قانون بر عهده من گذاشته و دوم عنوانی است که با افتخار به یدک می کشم و همین که می گویند بخشدار بندر کیاشهر فرزند شهید است رسالت من را در جهت خدمت به شما خوبان دوچندان می کند .
    وی تصریح کرد : اعتقاد داریم که اگر گفتار ما مسئولین، بر پایه ی صداقت و رفتارمان برگرفته از تدبیر ، اعتماد و اعتبار باشد می توانیم بخش بندر کیاشهر را به جایگاه در خور شأن مردم خوب این بخش برسانیم .
    حاجی پور با بیان اینکه آماده ایم که وضعیت شهر و این بخش را بهبود ببخشیم خاطر نشان کرد : با گفتار صادقانه و با تدبیر برنامه مان را دنبال خواهیم کرد ودر واقع این مسئولیتی که بر عهده ما گذاشتند آن را یک فرصتی برای خدمت به مردم این دیار می دانیم .
    بخشدار بندر کیاشهر در پایان با تاکید این سخن که ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد که این فرصت خدمت به مردم را از دست ندهیم اظهار کرد : این مسئولیت در واقع نعمت الهی است که خدا در اختیار ما گذاشته است تا در جهت بندگی به درگاه رحمان الهی قدم های برای بندگان وی و مردم بندر کیاشهر برداریم/جلال شرق

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=8725

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *