×

حسن روحانی:هیچ کشوری به تنهایی نمیتواند برجام را ملغی کند

  • کد نوشته: 5985
  • ۱۳۹۵-۰۷-۰۱
  • 219 بازدید
  • ۰
  • ?حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، در اظهاراتی گفته است که هیچ کشور و یا رئیس جمهوری به تنهایی نمی‌تواند برجام را که توافقی بین چند کشور و همچنین با مشارکت سازمان ملل و آژانس بین‌المللی هسته‌ای‌ است، ملغی کند. ?آقای روحانی که برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به آمریکا سفر کرده در […]

    حسن روحانی:هیچ کشوری به تنهایی نمیتواند برجام را ملغی کند
  • ?حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، در اظهاراتی گفته است که هیچ کشور و یا رئیس جمهوری به تنهایی نمی‌تواند برجام را که توافقی بین چند کشور و همچنین با مشارکت سازمان ملل و آژانس بین‌المللی هسته‌ای‌ است، ملغی کند.

    ?آقای روحانی که برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به آمریکا سفر کرده در گفتگویی با شبکه خبری ان بی سی این کشور به برخی از اظهارات دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا درباره برجام واکنش نشان داده است. او گفت: “نامزدهای ریاست جمهوری با توجه به تبلیغات انتخاباتیشان هر آنچه را که به نفع آنها در این مسیر باشد بیان می‌کنند.”

    اشاره آقای روحانی به دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون دو نامزد حزب جمهوریخواه و دموکرات آمریکا در انتخابات پیش‌روی این کشور است.

    ?آقای ترامپ پیشتر در اظهاراتی گفته بود که در صورت رسیدن به ریاست‌جمهوری آمریکا، درباره این توافقی باردیگر مذاکره خواهد کرد. خانم کلینتون، نیز گفته بود به طور دقیقی بر پایبندی ایران به این توافق نظارت خواهد کرد.

     

     

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=5985

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *