×

حضور سه گیلانی در اردوی تیم ملی شنا

  • کد نوشته: 9165
  • ۱۳۹۵-۱۰-۲۲
  • 60 بازدید
  • ۰
  • سه گیلانی به اردوی آماده سازی تیم ملی شنای نوجوانان کشور که از ۲۸ دی بمدت یک هفته در شهر بوشهر برگزار خواهد شد دعوت شدند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم سلیمی اظهار کرد:سه گیلانی به اردوی آماده سازی تیم ملی شنای نوجوانان کشور که از ۲۸ دی بمدت یک هفته در شهر […]

    حضور سه گیلانی در اردوی تیم ملی شنا
  • سه گیلانی به اردوی آماده سازی تیم ملی شنای نوجوانان کشور که از ۲۸ دی بمدت یک هفته در شهر بوشهر برگزار خواهد شد دعوت شدند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم سلیمی اظهار کرد:سه گیلانی به اردوی آماده سازی تیم ملی شنای نوجوانان کشور که از ۲۸ دی بمدت یک هفته در شهر بوشهر برگزار خواهد شد دعوت شدند.

    وی افزود: دو بازیکن شنای گیلان ایلیا نادرنژاد و امیرفتحی مقدم بهمراه مربی گیلانی ابوطالب مشهور به این اردو دعوت شدند تا جهت حضور در رقابتهای بازی های آسیایی ۲۰۱۸ آمادگی لازم را کسب کنند.

    دبیر هیئت شنای گیلان گفت:ابوطالب مشهور از مربیان ارزنده و فعال استان گیلان و عضو کمیته فنی شنای فدراسیون که سالها در این رشته شناگران زیادی را تربیت کرده و به قهرمانی رسانده است و بازیکنان ایلیا نادرنژاد و امیر فتحی مقدم دو شناگر نوجوان گیلان که مدال های رنگارنگ بسیاری را تاکنون به ارمغان آورده اند و جز مدال آورترین شناگران استان هستند.

    وی خاطرنشان کرد:امید است با حمایت بیش از پیش مسئولین و هیئت شنای استان شاهد حضور مربیان قهرمان پرور و بازیکنان مدال آور بیشتری در اردوهای تیم ملی، عرصه رقابت های ملی و بین المللی باشیم/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=9165

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *