×

داماش ۱-۲ شهرداری ارومیه سقوط دو پله‌ای داماش

  • کد نوشته: 6735
  • ۱۳۹۵-۰۷-۲۴
  • 66 بازدید
  • ۰
  • یم داماش در هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته دو کشور از ساعت ۱۵ در استادیوم شهید عضدی رشت میزبان شهرداری ارومیه بود که این بازی را با نتیجه ۲ بر ۱ واگذار کرد. تیم داماش در ورزشگاه خانگی خود در یک روز بارانی در حالی‌که از حمایت بیش از ۳ هزار هوادار رشتی برخوردار بود […]

    داماش ۱-۲ شهرداری ارومیه سقوط دو پله‌ای داماش
  • یم داماش در هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته دو کشور از ساعت ۱۵ در استادیوم شهید عضدی رشت میزبان شهرداری ارومیه بود که این بازی را با نتیجه ۲ بر ۱ واگذار کرد.

    تیم داماش در ورزشگاه خانگی خود در یک روز بارانی در حالی‌که از حمایت بیش از ۳ هزار هوادار رشتی برخوردار بود در برابر شهرداری ارومیه تن به شکست داد.

    تیم داماش بازی را با ترکیب فرهادی، آرمین منفرد دوست، کنعان طاهرنژاد، محمد مختاری، حسین گوهری، محمد همرنگ، حسین نظیری، حامد اکبری پور، مجید هوتن، سامان نورمحمدی و حسن رمضانی شروع کرد.

    در این بازی شهرداری ارومیه در دقایق ابتدایی بازی و از روی ضربه ارسالی توسط امید رضایی بازیکن گیلانی فصل پیش رهپویان رضوانشهر به گل رسید.

    بعد از این گل تیم داماش بر روی دروازه رقیب فشار وارد کرد تا در نهایت در دقیقه ۳۲ بازی سامان نورمحمدی بر روی سانتر ارسالی از سوی حامد اکبری پور بازی را به تساوی کشاند.

    نیمه دوم بازی با یک تغییر برای داماشی ها همراه بود؛ مسعود روزبهانی در همان دقیقه نخست نیمه دوم جایگزین محمد همرنگ شد. داماشی‌ها در دقایق پایانی فشار زیادی بر روی دروازه شهرداری ارومیه وارد آوردند و با حملات پی در پی تا آستانه گشودن دروازه حریف ارومیه ای پیش رفتند اما در نهایت در دقیقه ۳ وقت اضافه بر روی یک ضد غافلگیر شدند و دروازه خود را گشوده دیدند. این گل درحالی‌ به ثمر رسید که بازیکنان داماش اعتقاد به خطای پنالتی داشتند که همان توپ در یک ضد حمله از سوی بازیکنان شهرداری ارومیه به گل پیروزی این تیم بدل شد.

    داماش با این شکست خانگی دو پله در جدول سقوط کرد و در رتبه چهارم جدول جا گرفت.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=6735

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *