×

دبیر اجرایی هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی گیلان: ۲۵ اسفند ماه کار اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی استان گیلان آغاز می‌شود

  • کد نوشته: 13300
  • ۱۳۹۵-۱۲-۲۲
  • 139 بازدید
  • ۰
  • دبیر اجرایی هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی گیلان گفت: بر اساس زمان بندی انجام شده مشخص شده از ۲۵ اسفند کار اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شروع می‌شود. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» اسماعیل عبداللهی عصر امروز در نشست خبری در رشت، اظهار داشت: انتخابات شهر و روستا از اهمیت زیادی برخوردار است […]

    دبیر اجرایی هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی گیلان: ۲۵ اسفند ماه کار اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی استان گیلان آغاز می‌شود
  • دبیر اجرایی هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی گیلان گفت: بر اساس زمان بندی انجام شده مشخص شده از ۲۵ اسفند کار اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شروع می‌شود.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» اسماعیل عبداللهی عصر امروز در نشست خبری در رشت، اظهار داشت: انتخابات شهر و روستا از اهمیت زیادی برخوردار است و مقام معظم رهبریدر این زمینه فرموده‌اند “انتخابات ریاست جمهوری نباید ما را از انتخابات شهر و روستا غافل کند”.

    وی با بیان اینکه براساس زمان بندی انجام شده، از ۲۵ اسفند کار اجرایی انتخابات شروع می‌شود بیان کرد: اعضای هیئت نظارت انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای گیلان متشکل از ۵ عضو است و آقای زالفی ریاست این هیئت را برعهده دارد.

    دبیر اجرایی هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گیلان از تشکیل هیئت نظارت بخش‌ها در ۲۴ ساعت آینده خبر داد و گفت: اعضای هیئت نظارت بر انتخابات با اصل بی‌طرفی این مسئولیت مهم سیاسی اجتماعی را برعهده می‌گیرند.

    عبداللهی تصریح کرد: بررسی صلاحیت کاندیداهای شهرها توسط هیئت نظارت و بررسی صلاحیت کاندیداهای روستاها توسط هیئت نظارت روستایی انجام می‌گیرد.

    وی خاطرنشان کرد: افراد رد صلاحیت شده شهرها برای رجوع و اعتراض باید به هیئت نظارت که در استانداری مستقر است مراجعه و افراد رد صلاحیت شده روستاها برای اعتراض باید به هیئت نظارت شهرستان مراجعه کنند.

    عبداللهی به مشارکت گسترده و جلب اعتماد مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: انتخابات گذشته رشت با چالش جدیدی مواجه شد و بعد از انتخابات ۱۴ تا ۱۵ روز جدال و بحث در افکار عمومی به وجود آمد و امیدواریم انتخابات این دوره در تاریخ ماندگار شود.

    دبیر اجرایی هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه باید حقوق مردم را محترم بشماریم و از آرای آنان صیانت کنیم اظهار داشت: باید در چارچوب قانون به تمامی کاندیدا به‌طور یکسان نگاه کنیم.

    وی تعامل در برگزاری انتخابات را یک وظیفه همگانی دانست و خاطرنشان کرد: ما بر اجرا ناظر هستیم و باید کمک کنیم از صفر تا ۱۰۰ فرآیند انتخابات را که توسط فرمانداری و بخشداری انجام می‌شود را به سرانجام برسانیم.
    منبع:تسنیم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13300

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *