×

در پاسخ به صبوری مردم صورت گرفت؛ قدردانی مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان از مردم، مسئولان و تلاشگران

  • کد نوشته: 11862
  • ۱۳۹۵-۱۲-۰۱
  • 189 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان گفت: از تمام مردم گیلان برای مشکلات و صدماتی که در ساعت‌های قطعی برق متحمل شدند و از صبر و حوصله‌ای که داشتند سپاسگزاری می کنم. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان اظهار کرد: بارش […]

    در پاسخ به صبوری مردم صورت گرفت؛ قدردانی مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان از مردم، مسئولان و تلاشگران
  • مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان گفت: از تمام مردم گیلان برای مشکلات و صدماتی که در ساعت‌های قطعی برق متحمل شدند و از صبر و حوصله‌ای که داشتند سپاسگزاری می کنم.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان اظهار کرد: بارش برف یکی از زیباترین موهبت‌های الهی است، این میزان بارش سبب شادمانی مردم و شهروندان شده و باید به پاس این نعمت، خداوند را شاکر بود.

    عظیم بلبل آبادی افزود: سومین بارش برف در گیلان موجب شد تا مجموعه سخت کوشان عرصه خدمت رسانی به مردم از اولین ساعات بارش به طور مستمر و با تلاشی خستگی ناپذیر و شبانه‌روزی و بی‌وقفه با ۴۰ اکیپ عملیاتی در قالب ۲۰۰ نفر، خوشبختانه، برق پایدار استان در سطوح ولتاژ۴۰۰، ۲۳۰، ۱۳۲ و ۶۳کیلوولت را در روز و ساعات اول برقرار نموده تا هیچگونه اختلالی در تامین و انتقال برق پایدار استان ایجاد نشود.

    بلبل‌آبادی گفت: اینجانب از تمام مردم استان گیلان برای مشکلات و صدماتی که در ساعت‌های قطعی برق متحمل شدند و از صبر و حوصله‌ای که داشتند سپاسگزاری نموده و البته از مردم خوب و با غیرت این استان جز این انتظاری نبود.

    مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان تصریح کرد: شایسته است که از همت بی منت و اقدامات ارزشمند مجموعه دست اندرکار و عوامل کمیته پدافند غیر عامل و مدیریت بحران که از اولین ساعات با سعی و تلاش و آمادگی لازم در برابر شرایط اضطراری و همه آن عزیزانی که طی یک شبانه روز گذشته در ایجاد آرامش و رفاه شهروندان، خالصانه تمام توان خود را برای خدمت به مردم گیلان به کار گرفتند و بار دیگر همچون سالیان گذشته از هیچ تلاشی برای روشن نگهداشتن خانه‌های هم استانی‌های عزیز، تداوم فعالیت صنایع و مراکز تولیدی و مراکز عرضه دریغ نکردند قدردانی نمایم.

    وی اضافه کرد: امیدوارم با استعانت از خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) در اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید همواره موفق و موید باشید.
    منبع:ایلنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=11862

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *